return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
OT: Säg nå pinsamt som hänt er...=)

mindshooter
haha jag kom på en fett pinsam sak som utspelade sig inte allt för länge sen i Sundbybergs tunnelbana.
Jag hade vart o köpt tyg till en munkdräkt som skulle sys till halloween dårå. Det var typ 6 meter tyg som var 1 meter brett så ni kan tänka er rullen som jag gick o höll i famnen.

Vi kom in till spärrarna och där stod en tjej o en kille i min ålder o prata typ. En spärrvakt oxå dårå. I vanlig ordning skulle jag snitzla mig förbi spärren (sumpat skolkortet) men till min förvånging gick den inte att dra bakåt som det brukar gå. Finns tydligen vissa spärrar som funkar så. Spärrvakten titta lite konstigt på mig när jag stock och ryckte dära.

Tillslut kom jag fram till att jag var tvungen att hoppa. Dum som jag var tänkte jag att jag inte ville lägga tyget på golvet, och skulle därför ta med det på min flygresa. Jag tog sats, det var liksom värsta projektet och spärrvaktenn skaka på huvudet. Båda händerna hade jag för att hålla om tyget framför mig själv när jag verkligen verkligen försökte att komma upp i rätt höjd genom att hoppa allt jag kunde.

Mitt uppe i lufen och väl över spärren så kom hela min vänsterfot inte med. Den fastnade i spärren och hela kroppen bromsades givetvis upp i luften. Rakt ner pladask i marken och nästan en kullerbytta efter, så snett hamna jag. det var liksom inget snack. Rack ner med ett jävla tjong, osså rulla hela tygryllen ut som en matta framför mig. Benen va uppe i luften och bröstet i marken.

Resta mig upp, titta mig omkring, på något sätt hade jag nog hoppats att ingen såg, men alla närvarande stod självklart och tittade med chockade blickar på mig som putsade av min jacka, rullade ihop min tygrulle o lättade fort som fan.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
haha jag kom på en fett pinsam sak som utspelade sig inte allt för länge sen i Sundbybergs tunnelbana.
Jag hade vart o köpt tyg till en munkdräkt som skulle sys till halloween dårå. Det var typ 6 meter tyg som var 1 meter brett så ni kan tänka er rullen som jag gick o höll i famnen.

Vi kom in till spärrarna och där stod en tjej o en kille i min ålder o prata typ. En spärrvakt oxå dårå. I vanlig ordning skulle jag snitzla mig förbi spärren (sumpat skolkortet) men till min förvånging gick den inte att dra bakåt som det brukar gå. Finns tydligen vissa spärrar som funkar så. Spärrvakten titta lite konstigt på mig när jag stock och ryckte dära.

Tillslut kom jag fram till att jag var tvungen att hoppa. Dum som jag var tänkte jag att jag inte ville lägga tyget på golvet, och skulle därför ta med det på min flygresa. Jag tog sats, det var liksom värsta projektet och spärrvaktenn skaka på huvudet. Båda händerna hade jag för att hålla om tyget framför mig själv när jag verkligen verkligen försökte att komma upp i rätt höjd genom att hoppa allt jag kunde.

Mitt uppe i lufen och väl över spärren så kom hela min vänsterfot inte med. Den fastnade i spärren och hela kroppen bromsades givetvis upp i luften. Rakt ner pladask i marken och nästan en kullerbytta efter, så snett hamna jag. det var liksom inget snack. Rack ner med ett jävla tjong, osså rulla hela tygryllen ut som en matta framför mig. Benen va uppe i luften och bröstet i marken.

Resta mig upp, titta mig omkring, på något sätt hade jag nog hoppats att ingen såg, men alla närvarande stod självklart och tittade med chockade blickar på mig som putsade av min jacka, rullade ihop min tygrulle o lättade fort som fan.

haha, det är vid såna tillfällen som man bara reser sig upp utan att göra en min och fortsätter framåt, precis som om absolut ingenting har hänt:p
staz
hah.. ett par pinsamheter.. hmm

en grej e att jag har en tendens att alltid börja garva åt småsaker.. och sen förstorar jag upp det i min fantasi så jag dör av garv och ingen fattar varför.. t.ex. på tunnelbanan så kan det nog hända ibland att folk undrar om jag e totalt bäng.. ;)

På bio ett tag sen satt jag med munnen full av vatten.. så hände nåt i filmen som jag tyckte var lite skoj.. o SPROIT sa det o de 2 vackra damerna framför mig fick varsin dusch ;D det blev StatueMode_Engaged omedelbart och trots att det nog var ganska uppenbart att det var jag som stod för den lilla incidenten så talade mitt kroppsspråk om att jag inte hade den minsta aning om nånting som hänt.. jag bara gjorde allt för att stirra ihjäl bioduken med uppspärrade ögon :)

sen har det ju hänt på fester hit och dit att jag klantat mig,, oftast ber jag om ursäkt, men ibland är det bara för pinsamt.. som i england när vattenflaskan flög ur händerna o landade i en tjejs huvud :( men på senare tid har jag blivit bättre o bättre på att stå för mina misstag och be om ursäkt ;)

andra pinsamma festgrejer är när nån kommer in i ens 'dansfält' just när man "kör den där armbågs grejen i ansiktshöjd".. men å andra sidan, så många armbågar som jag fått hittils, så är jag skyldig en hel del :p.. på sensation fick jag ett glas öl spillt över min vita skjorta, en nagel över näsan som gröpte ur en bit skinn, en armbåge i tinningen.. inte illa va? och på den festen så var jag personligen inte skyldig till vållande av någon annans skada alls.

edit: HAHAHAH mind... dog av garv där..

på tal om spärrar osv så hade jag en kompis från kalmar här på besök nåt år sen, han hade aldrig åkt tunnelbana och så.. och han hade en vagn med sin packning med sig.. när han skulle genom spärren så tog det honom typ 5 min att fatta hur det fungerade , fick visa honom efter att ha stått o kvävts av garv ett tag :evil: .. och sen i tunnelbanan välte hans packning och ramlade ut över hela t-banegolvet.. stackarn :( men skoj som fan var det.
dbl
quote:
Originally posted by staz
på tal om spärrar osv så hade jag en kompis från kalmar här på besök nåt år sen, han hade aldrig åkt tunnelbana och så.. och han hade en vagn med sin packning med sig.. när han skulle genom spärren så tog det honom typ 5 min att fatta hur det fungerade , fick visa honom efter att ha stått o kvävts av garv ett tag :evil: .. och sen i tunnelbanan välte hans packning och ramlade ut över hela t-banegolvet.. stackarn :( men skoj som fan var det.

skadeglädje.. den enda sanna glädjen.. hehe :p

hahahahahaha... skulle vilja sett det kenny.. hahahaha

ehm.. förlåt ;)

nått pinsamt.. tror inte jag sagt det... men iallafall så va ett tag sen nu, men 2 polare hade fyllt år så det va fest hos den ena av dem, men pga att den andre jobbade o jag va ledig tog jag o hjälpte den andre med maten för vi som e närmast kompisar skulle käka tacos innan festen.. men vi började iallafall med maten vid 2-3 o kl 5 skulle dem som skulle vara med o äta komma...
och medan vill lagade maten så drack vi såklart en del... ungefär lika mycket förutom att jag drack nån öl mer än honom när han höll på med köttfärsen... o så blev det ett antal shottar mera, så jag va rå packad när alla kom typ.. kommer inte ihåg något alls av middagen..

hörde bara en del pinsamma saker dan efter.

hehehehehe.. en annan sak på samma fest... alla satt typ i vardagsrummet eller i hans rum o snackade.. så låg min polare i en soffa med en brud o hånglade så jag kommer upp bakifrån o smyger neri soffan o knör ut honom, men lyckas ha kvar bruden så hånglar jag med henne istället... hennes kompis va också där..

så det hela slutar i att jag ligger i soffan o hånglar med en brud o min polare ligger på golvet nedanför o hånglar med en brud... o sen får vi bara för oss att byta brud så dem fick bytap lats med varandra.... några gånger.. hahahahaha

vi har bytt brudar efter det också tydligen. har lite flashbacks av det typ.. på ayia napa så hoppa vi runt på grabbarna grus o hånglade med typ varenda brud första dan... o vi bytte tydligen brudar med varandra ett antal gånger också... hehhe.. härliga tider.. haha :p
staz
hah lite OT nu kanske men en annan gång jag dog av garv pga skadeglädje var när min kompis skulle demonstrera sin nya japanska supervassa kock kniv.. han ställde sig vid diskhon och tog en apelsin.. så började han skiva upp den skitfort , diskhon fylldes med apelsinbitar och till slut gav han till ett tjut "AHH MITT FINGER" tänkte jag, men jag såg inget speciellt.. "VAR ÄR DET" skrek han och började gräva frenetiskt bland de skurna apelsinbitarna i diskhon.. sen till slut fiskade han upp en liten slamsa o ba " JA HÖGG AV MIG FINGERTOPPEN" så försökte ljushuvudet sätta tillbaka den lilla slamsan på sitt finger.. så mycket panik för så lite.. men nog kunde det gått illa, heheh... har iaf sällan garvat så mycket ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden