|
|
| RebeL9 |
ja Planisphere är lätt ett av L-vees bättre projekt.
The Lost Planet, Moonshine, Teardrop, Memories of The Light är alla dunderlåtar :D |
|
|
| muffgreven |
| o eyes of truth :) |
|
|
| Glorie |
| egentligen e hela Perception me Cass & Slide orgasmisk i sig, men eftersom trådstartaren envisats med att ha favoritparti får ja dra till me: 2:40 å framåt (typ till 6 min eller så.(hehe)....naajz ;) |
|
|
| Amnezia |
uppbygget i Plastic Boy - Silverbath...slår aldrig fel på att publiken börjar skrika å resa armarna so great;)
Melodin i Cafe del mar..ruskigt klockren jue...
breaket i Dark Monks - Insane (morano rmx)
dj albert vs precision - say yes (katana rmx) skön bas igenom hela låten å ett mäktigt break.....sweet stuff...
Fingers Burnt - For a devil ca 2:50---> ruskig partyklassiker..
Star - Remote control ca 01:30 ryser..
det här lär ju inte kunna ta slut så stannar här...finns ju nått bra ställe i alla låter..nästan iaf ju
:rolleyes: |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by Aendy
Yahel - Open your mind 2:48 in och uppbyggnaden efter...
M-traxx - Summerlove (bästa låten någonsin i mitt tycke) från 3:43 till 4:25 där den tar sig ytterligare en dimension och sen bara... orgasm!!! HÖG volym i bilen på väg till match... då kan det inte gå fel! |
OHHH trodde d bara va jag som hade hört den....helt sjukt nize låt... har hittat den på 12" :) måste ha... en annan "riktig" klassiker är Three in one - Sin City finns inga gränser för dess brutaliserande krafter..eller Arrow - Back in the house när mörka rösten säger "U cant see it" o så drar den igång..äsch orkar inte radda upp alla mumsigheter som man fått höra genom åren :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|