|
|
| Glorie |
Det finns många magiska stunder i Tiestos - The Anthem (liveversionen) :p Skönt och rysa av en låt!!!!
Om jag nån gång öppnar en klädbutik :p ska ja minsann bara spela trancemusik :D Gina Tricot i Sundsvall lirar GRYMT bra musik.. så bra, att jag var tvungen att tala om det för dem ;) PVD - Nothing but you, nu senast när ja var där ;) :thepirate :crazy: OBS att detta är inte är ngt allmänrådande fenomen bland Gina Tricot-butikerna i Sverige. Det är bara det att GT i S-vall är extra bra :cool: |
|
|
| RagingEskimo |
Coast 2 Coast - Searching (Original Mix); breaket som börjar 3:40 och bygger upp för att braka loss vid 5:15 och bara fortsätter..
Säkerligen ger det här mig rysningar då det onekligen finns en "viss" likhet med Underworld's Rez/Cowgirl.
Sen har vi ju Z to A - Next stop Oblivion. En av "goa"träskets pärlor med sitt 2minuters intro av rang.
Woody van Eyden - Together (M.O.R.P.H Mix) från 3:46 och.. tja - rätt långt. Muntert.
Slutligen måste det nog brytas mor regeln med argumentet att det inte GÅR att bena ut ett favoritparti i James Holden/Ben Pound's "Kaern Turned". |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Glorie
Det finns många magiska stunder i Tiestos - The Anthem (liveversionen) :p Skönt och rysa av en låt!!!![IMG] |
Tiesto - The Anthem? :conf:
Vad e det för en låt på vilken skiva är den med på? |
|
|
| Kongo_kim |
Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team mix) typ 1 min när den riktigt börjar.
Cosmicman - I Love You , Melodin
System F - Out Of The Blue , klapp ljuden typ trum/klapp
eller hur man ska förklara |
|
|
| Glorie |
| hehe, tiestos - the anthem lär heta något annat :) känner igen den, men inte som att den skulle heta "the anthem" har den bara som lös fil och vet alltså inte från vilket album den är hämtad :D eller :( När nån duktig tranceperson kommer hem till mig, kanske den kan höra... och säga "Men, det är ju XXX - XXXX :)" hoppas på det :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|