return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Favoritparti i en viss låt...

Glorie
FrankTrax-Nebuchan-OriginalMix

4:08 å till slutet....vacker :) ja gråter nästan :)
DylanSwe
Den låten som fick mig förra året att totalt gå i taket varenda gång jag hörde den, och en av de få låtar jag lyckats övertala mina icke-trance-gillande-vänner att lyssna på:

Nu-Nrg - Dreamland , när den börjar gå igånmg vid ca 3.30 och har en 2 min uppbyggnad, sen kickar igång...för att sen igen gå i ytterligare i taket en gång..ja då fan va man ryser.

en klassiker är Andy Ling - Fixation(airwave remix) , hörde den första gången på Armin van Buuren - Live at Club Eau in Hague 10-26-02 och trodde jag skulle dö...det var en utav dom stunderna man har, när man bara sitter o allmänt lyssnar på ett liveset medans man surfar, men nr just denna kom på ryckte jag till och höjde till 11 på volymknappen (Spinal Tap)

kan iofs bara fortsätta och fortsätta, för 80% av mina mp3:or är bara trance i den här stilen ;)
Aendy
Westbam and Nena - Oldschool Baby (Main Mix Englisch]; 2.05-2.20 är det skönaste och mest förväntansfulla jag hört på länge, länge!
Powell
Paul van dyk - nothing but you ... fan va mycke bilder man får i huvudet, och
Warrior - Untitled (heter den så ?)
buildupen efter 2 min ...
staz
hmm warrior - X heter den som jag har på burken.. fast X kanske bara står för untitled :p

postade innan men verkar inte ha fastnat,... skrev iaf
tiesto - in my memory (gabriel & dresden elephant vocal mix) 4.34 - ~6

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden