return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Favorittrancevideon?

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by King of Clubs
Hans videos e riktigt grymma och yesbox, bizarra som fan. Windowlickervideon är riktigt sjuk.. En massa snygga tjejer i bikini som helt plötsligt får hans ansikte (samma nylle som dom små flickorna i 'Come to Daddy'). :nervous:

Geni eller mentalt störd, det är frågan.
Det bästa i Windowlickervideon är ändå när dom två kaxiga homies ska glida fram till värsta bruden... (tror dom iaf) så vänder hon sig om och ser ut som F*N

Ursäkta om jag låter ytlig nu :toothless
RebeL9
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Ta-aldrig-hem-skit-video-med-kass-låt
Taucher-Science_Fiction-(Live)

haha den e ju hur kul som helst. en av de ballaste videona jag sett :)
Det värsta är att han uppför sig just så där live på riktigt också :D
King of Clubs
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det bästa i Windowlickervideon är ändå när dom två kaxiga homies ska glida fram till värsta bruden... (tror dom iaf) så vänder hon sig om och ser ut som F*N

Ursäkta om jag låter ytlig nu :toothless

Haha, Jaa den scenen kommer jag ihåg nu. Riktigt obehagliga ansikten dom där tjejerna har. Grym låt dock!
Glorie
åh ja som gilla VDM - Fly Away, men ja blev tvungen att slänga den.. å se.. du funkar min hårddisk igen... snyft
mindshooter
Ere nån som har sett Kylie minogues nya video? :eyespop: :eyespop:
FAN VA COOL DEN E!

Hon är ute och går i en liten stad. Och runt om händer det jättemycket grejer. Två som bråkar, några som målar osv. Efter ungefär 1 minut när hon har gått vidare så kommer det ut en ny kylie minogue ur en dörr och tappar ett brev varpå den första kylie tar upp brevet, nu är det 2 likadana kylie som går och på nåt sätt så kommer dom till starten av videon igen, där snubbarna slåss. Och nu är det fler som slåss. Båda kylie är i bild hela tiden och en av dom går likadant som den första liksom. För varje varv kommer det en till Kylie, och det blir hela tiden fler och fler som slåss och så. Tillslut är det värsta röran. Sjukt snygg video.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden