return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Vart har ni fått era nicknames från? :)

Glorie
1995 tyckte ja en låt som heter Hymn me Music Instructor va riktigt bra :p så ja stal ordet från texten

som går så här:

Give us this day all that you showed me,
The power and the glory 'til thy kingdom come.
Give me all the stories u've told me,
The faith and the glory 'til thy kingdom comes.

Ändra y mot ie bara.. glory kan ja ju inte heta :p

Nån som känner igen? :)
Aendy
Lirade massa kort på gymnasiet och för att hålla reda på vilken Andy som var skyldig vilken Andy pengar blev jag automatiskt Ändy. När jag sedan skulle använda ett nick på nätet blev det följdaktigen Aendy. Har ett stort antal smeknamn till men Aendy är det som känns minst personligt anknytet till en viss grupp vänner eller bekanta så därför använder jag mig av det på nätet.
AC.
quote:
Originally posted by Glorie
1995 tyckte ja en låt som heter Hymn me Music Instructor va riktigt bra :p så ja stal ordet från texten

Nog är det hymn alltid fast orginalet är med ultravox.
(finns även mythos n cosmos cover på denna)

EDIT: AC var ett rätt så naturligt val då jag kallas AC av gamla vänner ibland....
Glorie
AC, coolt visste ja inte :)

Gå in me dig å skriv på klotterplanket :D
RebeL9
när jag var liten så brukade jag låna polarens animefilmer. en gång lånade han mig en riktigt grym serie som jag såg flera gånger. Den utspelade sig i en dyster framtid där jordens befolkning i det närmaste gått under pga kärnvapenkrig. Några få överlevande rebeller hade klarat sig. Några av dessa gick samman för att bekämpa den ondska som hade överlevt kriget. De var bara några få till en början men utökades under resans gång. Till slut blir de 9 st. Den nionde rebellen var både döv, stum och blind men var ändå den starkaste och modigaste av dem. Därav RebeL9 :)
Har använt det här nicket så länge jag kan minnas. Kommer antagligen aldrig byta ut det :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden