|
|
| dj_hysterix |
Jag frågade min kompis va jag skulle ha för namn..(jag var hemma hos honom) och det var när jag mixade på hans data som han kom på namnet åt mig....
om nån undrar så var det snabb hardhouse, så det passar väl ?
:D |
|
|
| Amnezia |
hum vet faktiskt inte riktigt varför jag har detta nick...nog för jag e otroligt bra på å tappa bort saker å så men e endå taget ur luften fast det trots passar rätt bra till en glömsk som jag......
men mest vare för alla nick var ju upptagna här på tranceaddict redan...*gruff* |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har bara dålig fantasi på namn... När jag signa upp mig så hade jag inte en aning så jag tänkte jag ville ha med trance typ... Och ibland kallar polarna mig för Steve som man säger det på Svenska en del har väl sagt då tex. Steve med lojden... ibland Stevie (engelska)
Men men.... trance fick bli till tranz för det skulle få plats... max 15 bokstäver...
4ever för att jag alltid kommer ha trance nära mitt hjärta
I efterhand har jag ju kommit på en massa andra nicks men av fåfänga har jag inte velat skaffa en ny profil efter som jag då börjar om på noll med antal poster :gsmile:
Har du läst ända hit så kan jag säga grattis som orkade |
|
|
| King of Clubs |
| Jag var först reggad här som 'virus', vilket en falang av mina kära vänner envist väljer att kalla mej. Men vips, så kunde jag helt enkelt inte posta här p.g.a. nåt tech-strul. Jag mailade Swamper men fick aldrig nåt svar så jag omregistrerade mej som 'King of Clubs'. Detta eftersom jag gillade (och gillar) 'King of Clubs - Revelation (Airwave Remix)' som attan. Har funderat på att byta eftersom jag tycker att det är ett ganska larvigt nick, men det känns som om man redan skapat sin "TA-identitet" och sådana byten leder till förvirring. No big deal. Over and out. |
|
|
| dbl |
skrev nyligen på ett annat forum detta, men varför inte här med.
hmm.. använder ett annat nick här också så en annan anledning :)
dbl.. himla lätt.. mina initialer(sp) :)
inte svårare än så |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|