|
|
| Vizay |
| va i sjuan...hade börjat lira lite spel online å mina polare tyckte jag skulle ha ett nick....så jag funderade å funderade....så tipsade min polare om att bara ta några bokstäver jag tyckte verkade bra å sen pussla lite...sagt å gjort...vizay blev det :D |
|
|
| nosfea |
har haft mitt nick sen jag var typ 16 år (24 nu). Min pappa och han släkt kommer från transylvanien, så jag tog nosferatu som nick, men var lite missnöjd med det & dessutom var det långt att skriva. Så det blev nOsfea, jag identifierar namnet med en kvinlig sexig vampyr som ingen kan motså, oavsett kön.
konstigt....!? u tell me...
:D :D :D |
|
|
| Endre |
kommer av mitt riktiga namn
Alexandré -> André -> byt ut A mot E =
Endré :D
|
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Nyx
I've taken the name Nyx from the greek mythology. Nyx was god of the darkness & the night.
And that reflect my kind of music, dark hard trance. :disbelief |
QUOTE |
|
|
| Glorie |
Nyx, hahaha, jag är imponerad :) (både av posten å betydelsen) Lite scary me den guden alltså :) men det e ju klockrent när du diggar sån musik :) tuuuuufft :) Jag har ett anv-namn som e Aglaia me. Kommer oxå från grekiska mytologin :) Ja, du som känner till den, bör ju veta ;)
Nosfea, kvinnlig sexig vampyr som ingen kan motså, oavsett kön?? :) Känner du dig som en sån eller? Det här blev ju intressant :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|