return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 
Vart har ni fått era nicknames från? :)

montana
mitt nick är taget från al pacino's karaktär i scarface, mitt riktiga namn är antanios masud, men mitt smeknamn är tony, men iaf, jag har sett scarface typ 30 gånger och för 1-2 års så såg jag den så mycket så jag börjar memorera alla dom bra replikerna, och då en polare kalla mig tony montana (som är namnet på al pacino's karaktär i scarface). och sen blev det smidigare att bara använda montana.
JayBee
quote:
Originally posted by montana
mitt nick är taget från al pacino's karaktär i scarface, mitt riktiga namn är antanios masud, men mitt smeknamn är tony, men iaf, jag har sett scarface typ 30 gånger och för 1-2 års så såg jag den så mycket så jag börjar memorera alla dom bra replikerna, och då en polare kalla mig tony montana (som är namnet på al pacino's karaktär i scarface). och sen blev det smidigare att bara använda montana.
jo det är en sann klassiker, fan en utav de bättre filmerna när det gäller våld :) äckligt med motorsågen, viist? :)
MojjMojj
Ja ni, mitt nick är inte så gammal.. kanske 2 år, innan hette jag jAmslaMer.. MojjMojj är ngt jag tog från StarWars, eftersom jag är ett litet starwars-freak.. MojjMojj = mkt mkt.. JarJar Binks säger det ngra gånger, men det låter mer som han säger MujjMujj.. :p
tjockis
tjaaaaa. vad ska man säga...
jag har alltid gillat mat :tongue2
Dragonfly
1. Ang. Nosfea... ja, det påstås att alla människor börjar som tjejer och sedan utvecklar sig till män i efterhand. I vissa sammanhang har det mindre betydelse. Sexualiteten kan vara manligt och kvinligt inne i huvudet fast man inte utnyttjar både. Vampyr har alltid fasinerat mig. coolt namn absolut. Men sniglar har det bäst som kan byta sex när det bäst passar.

2. Ang. Alexandré -> André -> byt ut A mot E =
Endré

Endre, visste du att Alexandria/er är grekisk och betyder 'helper of mankind'. jag vet, jag heter ju sandra.

3. Originally posted by Nyx

I've taken the name Nyx from the greek mythology. Nyx was god of the darkness & the night.
And that reflect my kind of music, dark hard trance.

Jag älskar natten, men inte precis för att den är ond och stark eller hotful, utan därför att det är jäckligt skönt jämfört med kokhet glödandet jäkla sommardagar. Och även erbjuder lite mer spänning därför att den visar inte allt!

DRAGONFLY... gillar nickname bara för att jag tycker djuret är grymt. Jag har sett de observera människor och katter..de är som superintelligenta hellikoptrar. (jag ville bli en transformer för i tiden) De turkosa är Psychedelic!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden