|
|
| chjo |
| första bokstäverna i förnamnet och första i efternamnet.. enkelt att komma ihåg, har ju tappat bort tidigare "nick" på TA pga. att dom var för komplicerade.. :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by chjo
första bokstäverna i förnamnet och första i efternamnet.. enkelt att komma ihåg, har ju tappat bort tidigare "nick" på TA pga. att dom var för komplicerade.. :) |
hehe jag ska testa vad jag blir..
jobr :) inte lika coolt som chjo... tycker chjo låter som något buddistiskt väsen :) |
|
|
| zamson |
| zamson kommer från.... *trumvirvel* samson. långsökt va? Det är mitt andranamn och ä rmycket enklare att regga överallt med Z istället för ett S för 'samson' är oftast upptaget men 'zamson' finns däremot alltid ;) lite jobbigt när folk tror att man heter zamzon men jag överlever hahaha :P |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by zamson
zamson kommer från.... *trumvirvel* samson. långsökt va? Det är mitt andranamn och ä rmycket enklare att regga överallt med Z istället för ett S för 'samson' är oftast upptaget men 'zamson' finns däremot alltid ;) lite jobbigt när folk tror att man heter zamzon men jag överlever hahaha :P | fan vad coolt.. samson är ju ett asa-grymt andra namn. fan jag skulle villja heta det i första namn :) |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Jag trodde du var någon Gladiator fan.
Det finns väl någon i filmen som heter Proximus där väl. |
Nja, finns en karaktär som heter Proximo, ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|