|
Råd om digitalkamera, pläz?
|
|
|
| mjz |
tänkte just föreslå det, bara plocka digitalkameror över 3 megapixlar och sortera efter proffsbetygen och välj första bra kameran som passar dina behov och är i rätt prisklass... nåt sånt... :) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Väntar på min nya fotodigital kamera :)
Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel :) Å fin som tusan...
Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen :)
|
De recenserade den i senaste numret av M3.
OMDÖME:
+ Snygg som attan
+ Fokuslampa
+ Bra kvalitet
- Saknar zoom
- Dyr
= Högsta pryfaktor, helt okej bildkvalitet till ett ganska saftigt pris. Det här är kameran för dig som vill märkas när du förevigar utekvällen.
BETYG:
Storlek/form - 10
Bildkvalitet - 6
Funktioner - 7
Användarvänlighet - 8
Prisvärde - 6
Totalt - 8
|
|
|
| Glorie |
:) den här tråden e över ett år gammal så jag behöver inga råd nu ;) tack iaf...jag har köpt en kamera nu till slut :) Casio exilim blev det Z3 och allt vad den heter. kommer inte ihåg allt :p kanske borde ta och läsa bruksanvisningen nu så jag vet hur jag får bort blixten :stongue: inte så insatt i sånt där. :p
vad jag skulle behöva ha råd om e istället att köpa hörlurar.. men men
steve! aaah.. var ska du lägga den? :) |
|
|
| mjz |
haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd... :)
hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den...;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jä jäää... så det är en gammal tråd men jag tänkte den kunde få fortsätta vara en tråd om digi kameror :)
Vad gäller den jag beställt... Att den inte har zoom rör mig inte så mycke då dom oftast e väldigt begränsade och ger upphov till mer oskarpa bilder... Vad gäller priset så köper jag till inköpspris via firman minus 30% efter som jag drar av kostnaden innan skatten e dragen på lönen :) så de hamnar runt 1800-1900 för mig :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|