return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Råd om digitalkamera, pläz?

mjz
quote:
Originally posted by swe_Trancer
kolla runt på www.pricerunner.com

tänkte just föreslå det, bara plocka digitalkameror över 3 megapixlar och sortera efter proffsbetygen och välj första bra kameran som passar dina behov och är i rätt prisklass... nåt sånt... :)
Nyx
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Väntar på min nya fotodigital kamera :)

Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel :) Å fin som tusan...

Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen :)

De recenserade den i senaste numret av M3.

OMDÖME:
+ Snygg som attan
+ Fokuslampa
+ Bra kvalitet

- Saknar zoom
- Dyr

= Högsta pryfaktor, helt okej bildkvalitet till ett ganska saftigt pris. Det här är kameran för dig som vill märkas när du förevigar utekvällen.

BETYG:
Storlek/form - 10
Bildkvalitet - 6
Funktioner - 7
Användarvänlighet - 8
Prisvärde - 6
Totalt - 8
Glorie
:) den här tråden e över ett år gammal så jag behöver inga råd nu ;) tack iaf...jag har köpt en kamera nu till slut :) Casio exilim blev det Z3 och allt vad den heter. kommer inte ihåg allt :p kanske borde ta och läsa bruksanvisningen nu så jag vet hur jag får bort blixten :stongue: inte så insatt i sånt där. :p

vad jag skulle behöva ha råd om e istället att köpa hörlurar.. men men

steve! aaah.. var ska du lägga den? :)
mjz
haha, folk får varna med feta stora röda bokstäver när dom återupplivar en gammal tråd... :)

hehe, lagom storlek, jag lyckades tappa bort min tegelsten till kamera sist jag var på semester så den där hade jag antagligen tappat bort innan jag ens packat upp den...;)
SteveTranz4ever
Jä jäää... så det är en gammal tråd men jag tänkte den kunde få fortsätta vara en tråd om digi kameror :)

Vad gäller den jag beställt... Att den inte har zoom rör mig inte så mycke då dom oftast e väldigt begränsade och ger upphov till mer oskarpa bilder... Vad gäller priset så köper jag till inköpspris via firman minus 30% efter som jag drar av kostnaden innan skatten e dragen på lönen :) så de hamnar runt 1800-1900 för mig :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden