return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Förbud eller ej mot rökning på krogen

SnAQ
Jag röker inte så jätte mycket, men jag minns inte när jag drack en öl utan att röka en cigg...

Så, för mig att det totalt odiskutabelt att förbjuda rökning på ute...

Ska "vi" rökare inte få röka inne, så ska inte snusarna snusa inne, det luktar ju snus när dom kramar sin snus/tar upp sin portion snus...
Cloudburst
hmm, snus stör ju knappast någon annan? (om dom inte kastar dom på väggar och i tak, vilket är fruktansvärt kul)

Hur många gånger kommer man hem och "Oh, nej! vad jag luktar snus!"... :rolleyes:

Jag snusar inte själv.

Men jag kan förstå att rökare tycker detta är jobbigt, men detta förbud är det enda rätta enligt mitt tycke... ;)
dbl
quote:
Originally posted by SnAQ
Ska "vi" rökare inte få röka inne, så ska inte snusarna snusa inne, det luktar ju snus när dom kramar sin snus/tar upp sin portion snus...

helt annan sak... rökning skadar andra.. snusning gör inte det..

samma sak som dem som säger att om det förbjuds att röka på krogen borde dem förbjuda alkohol också... men samma där.. rökning skadar andra, men alkohol gör inte det....

så jag tycker bara det e bra med att förbjuda rökning.. taskigt att låta oss icke rökare lida för ett behov andra har
staz
men ett par white lineZ skadar väl ingen annan heller`? ;)
n0bben-
quote:
Originally posted by dbl
rökning skadar andra, men alkohol gör inte det....

indirekt kan nog alkohol skada andra. :P

jag är ändå allergisk mot allt skit i hela världen så lite rök e skitsamma :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden