return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Förbud eller ej mot rökning på krogen

nekholm
Får mej att tänka på det här citatet från bash:

<General> i love it when people bitch in a bar about smoking, though
<General> it's like "hey pal, i don't want to get lung cancer while i'm over here getting liver disease"
Proximus
clickeli click

Där ser ni, rökning blir förbjudet från och med 2005.. ett jävla tag men it, jag är skitnöjd!
dbl
quote:
Originally posted by nekholm
Får mej att tänka på det här citatet från bash:

<General> i love it when people bitch in a bar about smoking, though
<General> it's like "hey pal, i don't want to get lung cancer while i'm over here getting liver disease"

hahahahahahahahahahaha... hel ball citat.. hahahahaha :p

men som nån sa så finns ju alltid snus om man nu måste ha nikotin i sig..... o jag skulle tänka mig att när det förbjuds så kommer det att finnas andra alternativ till det där man fortfarande får i sig nikotinet... typ plåster o sån skit..

vilket isåfall inte skadar oss andra ickerökare.

sen på många ställen så kommer man inte kunna gå ut stup i kvarten för att röka... e det mycket folk i kön och så, kanske man inte ens får gå ut... o sen kan det bli ett jävla problem att komma in igen.
cviper
Nästa logiska steg är ju helt klart att förbjuda alkohol på krogen... öhh. kanske :D :p

Naja, tycker att det är bra med rökförbud på krogen. Sen röker jag ju inte heller ;)
chjo
Dom gånger man vart på nått ställe där det vart rökfritt mår jag som en prins, ingen ofresh doft, klarare i huvudet.. kort sagt, bara fördelar med rökfritt..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden