|
|
| nekholm |
Får mej att tänka på det här citatet från bash:
<General> i love it when people bitch in a bar about smoking, though
<General> it's like "hey pal, i don't want to get lung cancer while i'm over here getting liver disease" |
|
|
| Proximus |
clickeli click
Där ser ni, rökning blir förbjudet från och med 2005.. ett jävla tag men it, jag är skitnöjd! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by nekholm
Får mej att tänka på det här citatet från bash:
<General> i love it when people bitch in a bar about smoking, though
<General> it's like "hey pal, i don't want to get lung cancer while i'm over here getting liver disease" |
hahahahahahahahahahaha... hel ball citat.. hahahahaha :p
men som nån sa så finns ju alltid snus om man nu måste ha nikotin i sig..... o jag skulle tänka mig att när det förbjuds så kommer det att finnas andra alternativ till det där man fortfarande får i sig nikotinet... typ plåster o sån skit..
vilket isåfall inte skadar oss andra ickerökare.
sen på många ställen så kommer man inte kunna gå ut stup i kvarten för att röka... e det mycket folk i kön och så, kanske man inte ens får gå ut... o sen kan det bli ett jävla problem att komma in igen. |
|
|
| cviper |
Nästa logiska steg är ju helt klart att förbjuda alkohol på krogen... öhh. kanske :D :p
Naja, tycker att det är bra med rökförbud på krogen. Sen röker jag ju inte heller ;) |
|
|
| chjo |
| Dom gånger man vart på nått ställe där det vart rökfritt mår jag som en prins, ingen ofresh doft, klarare i huvudet.. kort sagt, bara fördelar med rökfritt.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|