return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Förbud eller ej mot rökning på krogen

lonne
Jag tvivlar starkt på att beslutet kommer gå igenom redan till -05.
Jag tycker personligen att det vore bättre att införskaffa rökfria sektioner, precis som på resturanger.
staz
Förbjud skiten för i helvete. En sak om folk knarkar och gör annat som inte går ut över andra, men rökning? bara för att en minoritet folk vill förstöra sina lungor ska väl för i helv. inte andra behöva göra det också. Finns inget jag avskyr så mycket som att behöva slänga mina kläder i tvätten efter en utekväll, inte pga att de är smutsiga, men pga att de STINKER rök. Kan lägga till att jag själv brukar röka när jag går ut, men jag skulle sannerligen inte ha några problem med att inte göra det om det förbjuds, skulle snarare se det som något otroligt positivt. Vad skulle folk säga om det kom ut ångor ur folk som b00zade, som var skadliga för andras hälsa? det skulle ju inte tolereras, därför är det ett mysterium varför cigarettrökning inomhus på klubbar tolereras.
Inget emot rökare heller, de kan alltid gå o röka utanför klubben, eller i ett speciellt rökrum eller nåt..

'nuff said.
staz
quote:
Originally posted by Virus
Då tycker jag att man ska förbjuda alkohol på krogen för att fulla människor är sjukt jobbiga och att kyssa en alkis smakar skit! ;)

folk som är för fulla och uppträder störande gentemot andra människor kastas ju oftast ut också.

kan lägga till ang rökning att snus antagligen inte förbjuds , och de som eftersöker en nikotinkick på dansgolvet som jag, förmodligen kommer att kunna ta en snus.
Powell
Jag tycker det är underbart, nu slipper man komma hem från krogen och fullständigt stinka rök överallt, sammtidigt som man slipper bli frestad att röka på fyllan :). Tycker nästan det är överdrivet hur mycket folk röker på krogen nuförtiden, är nästan som en mani där alla måste röka. Men som sagt, det är ju gott efter 4-5 öl.
JayBee
det skulle säkert bli en shock för krogerna men jag är ganska säker på att de som var i staden typ åkte till granstadens krogar.

jag röstar 100%igt JA för att förbjuda rökning.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden