|
|
| JayBee |
tycker inte heller att folk borde röka på krogen. de förstör andra människors liv sakta men säkert. allt de behöver göra är att gå ut och ta en cigg. i stortsett alla klubbar och krogar får man stämpel på så att man bara kan gå ut. jag brukar gå ut även fast jag inte röker, ibland är det skönt med lite frisk luft.
det är ju inte Icke rökarna som är hänsynslösa utan snarare rökarna.
det är ju jobbigt för folk som dragonfly och steve som är halv alergiska mot rök, de kan ju knappt andas. och dessutom luktar alla ens kläder äckel päckel när man kommer hem, och det är några utav de mindre uppenbara nackdelarna. (den uppenbara är såklart hälsorisken) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | sorry gylle.. det där gjorde mig inte någe klokare. |
om du är seriös med att du inte förstog min poäng så kan jag berätta att jag skojjade om mitt utlåtande.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by JayBee
det är ju jobbigt för folk som dragonfly och steve som är halv alergiska mot rök, de kan ju knappt andas. och dessutom luktar alla ens kläder äckel päckel när man kommer hem, och det är några utav de mindre uppenbara nackdelarna. (den uppenbara är såklart hälsorisken) |
just det... en till grej att finns ju faktiskt folk som e allergiska... taskigt mot dem att dem antingen inte ska kunna gå ut på krogen för all rök, eller knappt ska f¨å kunna andas... finns ju olika grader av allergi...
nu finns det la nån dum jävel som tänker att.. men vadå då.. ska inte vi rökare få kunna gå på krogen då eller.. varför slänga ut oss istället för dem med allergi... eller nått liknande
men vadå... man kan välja att inte röka... men man kan inte välja att kunna andas eller inte |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
:eek: oj? kan du visa ömma sidan oxå?
ok, jag får lita på det då.
ja då, jag har bara ömma sidor ;)
det har jag sagt redan.. sluta vara så barnslig :/ jag tröttnar mer och mer på den här atmosfären i forumet som råder as we speak. (finns flera aspekter)
ok jag ska försöka mitt bästa men som sagt det kan bli knepigt att byta humor över natt för att 1 person inte tycker om den (jo det finns säkert fler som inte diggar min humor men du hajar vad jag menar)... som sagt ska försöka.
jag har en stilla undran om det var på inrådan av Kenny eller på eget initiativ Jaybee tog bort bilden? nåja, ska sluta grunna i det nu.
snopp-fight! :stongue:
jo jag tog ju bort den för att du hadde något emot den och det finns ju ingen mening med att göra någon sur för inget alls. så det är klart jag tog bort den. hehe jag är ioförsig rädd för kenny men inte på så sätt :) du får helt enkelt ta mitt ord för det ;)
|
KRAM? |
|
|
| Goldiluxe |
Jaja..
Man ska inte vara elaka mot folk som ar allergiska, och man ska heller inte vara elak mot den som mobbas, darfor ska mobbaren flytta, inte offret.
Jag har angrat, mig, jag haller MED ER.
SLANG UT MIG PA GATAN DAR JAG HOR HEMMAAAA!
:eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|