return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 
Förbud eller ej mot rökning på krogen

Glorie
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
Glorie>>> Jag förstog vad du mena å mitt inlägg skulle nog ha sett ut så här: så du kallar lazslo dum??;) :D :p :rolleyes: :conf: :stongue: :stongue: :crazy: :tongue2 :eyespop: för det var så jag mena!!!

sorry gylle.. det där gjorde mig inte någe klokare.:wtf:

quote:
å tycker ni de borde räcka med ett rökförbud på tex. dansgolvet? så man slipper stå i ett speciellt rum??

hehe, jag tror inte du läst så noga.. jag har skrivit tidigare att det krävs en speciell avdelning eller "speciellt rum". Alltså att det inte räcker med att dansgolvet är rökfritt. Nåja, vi får se vad som händer. Det är så många som röker i det här landet (e väl t.ex. bara greklands kvinnor som röker mer än sveriges, eller vare e) så jag tror inte att de kommer lyckas med en sådan ny lag/regel på ett bra tag.

quote:
Originally posted by Goldiluxe
Nu ar det sahar, att jag har oanade kunskaper inom blasa bort rok, [...] brukar jag blasa upp roken UPPAT.
Det stor inte folk sa ofta.

hahaha :stongue:

quote:
Originally posted by JayBee
så nu var det slut med det... alla glada och nöjda

så synd att inte Kenny fick komma in och röra om i grytan. glad och nöjd? det här forumet har tappat det i mångt och mycke :/
JayBee
quote:
Originally posted by Glorie
så synd att inte Kenny fick komma in och röra om i grytan. glad och nöjd? det här forumet har tappat det i mångt och mycke :/

Ledsen att du tog illa upp jenny. det var självklart inte meningen.

Altså om jag har fula byxor så kan du säga till mig så kan jag byta dem och om jag tycker Bush är en bra president kan du övertala mig att jag tycker "fel". men det är lite svårt att byta ut min skruvade sjuka humor.. ok jag har sjuk humor men jag försökte verkligen att inte göra någon stött.

om det finns något jag kan tillgodogöra så säg bara till.
Goldiluxe
JayBee!
Jag tycker du ar helt SJUKT rolig aven om du kanske ar dum ibland.

Det ar val bra med lite action o drama har pa forumet, annars kommer det ju do ut, eller iaf bli valdigt lugnt.

Kolla pa den heta diskussionen vi hade ang Islam o grejer.

DET var intressant o kul att lasa.

Sen att man inte ska vara elaka mot varandra ar ju en annan fraga.
JayBee
quote:
du kanske ar dum ibland.

JASSÅ! :wtf:

;) ;)

P.S jag tackar så blygsamt för komplimangen, du är inte så tråkig du heller :D (synd att du inte var min granne, vi hadde varit bästa poolare. jag känner på mig det)
reveal
quote:
vilket pa sa satt ar IMO bra mycket farligare an lite rok.

Det är inte farligheten som påsyftas, det är det faktum att man som icke-rökare inte kan slippa undan röken.

quote:
ok men jag gör det hela lite enklare genom att bara ta bort länk jäveln :) no big deal ju, den har redan gjort sitt men jag antar att alla här på forumet förutom person X hajar varför jag gjorde det

Tror att de flesta förstår varför du länkade in bilden, men det rättfärdigar inte att du gjorde det. Som sagt, JAG blev inte stött, men jag kan förstå att nån kan ha blivit det. Bra att du gjorde det till en länk iaf.

quote:
Originally posted by Glorie
e väl t.ex. bara greklands kvinnor som röker mer än sveriges, eller vare e

Danska tjejer röker väl hur mkt som helst? Har dock inga siffror :)

quote:
Det ar val bra med lite action o drama har pa forumet

Håller med :)

Och för att påbörja lite ny skön drama: JayBee verkar vara lite i Goldi ;)

quote:
defenitivt i min smak altså

quote:
jag tackar så blygsamt för komplimangen, du är inte så tråkig du heller :D (synd att du inte var min granne

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden