|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
till en början kanske man tror det och det måhända att flera klubbar/krogar går i graven oxå till en början.
|
Jag var hos en kompis i Linköping en helg, och var på ett par uteställen där. Till skillnad från Lund så var rökning INTE tillåten inne på studentställena, och det fungerade hur bra som helst, alla som rökte gick ut och rökte utan att klaga. Jävligt skönt att komma hem och inte lukta skit om kläderna :)
Det jag menar är att det kommer fungera hur bra som helst :)
| quote: |
kanske det.. har inga siffror på hur många som dör pga alkohol (antar du menar både skrumplever samt rattfylla) vs. hur många som dör av lungcancer. Har du några siffror på det? skulle va intressant med lite belägg! |
Siffror är aldrig fel ;) Nån som har? Viktigaste argumentet som jag ser det dock är inte att man skadar sig själv som rökare (och även som alkoholdrickare), utan det är att rökningen påverkar alla runt omkring. Om en dricker en öl kring ett bord så påverkar det bara han själv, men om han/hon rökte istället så tvingas alla andas in asäcklig rök.
| quote: | | JAYBEE FÖR F*N. SLUTA VA SÅ FRUKTAT OMOGEN OCH TA BORT DIN BILD!! DEN PASSAR INTE HÄR! |
Jag är inte äckelmagad för 5 öre, och har inget emot att porr etc finns, blir inte stött osv, men jag håller med: Den hör INTE hemma på vårt kära lilla tranceforum |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Goldiluxe
Jennypenny! Slappna aaaaav..
det ar ju bara en cig och en ensam liten snopp.
kan knappt ens ses som sexuellt stotande eller nat?? |
det passar inte här och känner ja Kenny rätt kommer bilden ryka illa kvickt (när han loggar på sitt modem och läser tråden!)
| quote: | Originally posted by lonne
Vaknat på fel sida idag ? Det är bara en kuk, vad är grejen ? |
nej tack det har jag inte gjort. jag har inget emot en kuk, men
återigen, den passar inte här.. kanske man kan få äran att hänvisa er till stockholm.com?
| quote: | Originally posted by AC.
Ställer mig bakom Glorie. Den bilden är helt klart osmaklig och passar inte in här. Bra gjort av Jaybee att ändra det till en klick-länk. |
OJ, :eek: ÄNTLIGEN nån som håller me mig! det tackar vi för... dock har bilden alltid varit klickbar ;) å JB har inte ändrat nånting.
| quote: | Originally posted by reveal
Det jag menar är att det kommer fungera hur bra som helst |
exakt!!! (på tal om rökförbud på krogarna i lkpg)
| quote: | | Om en dricker en öl kring ett bord så påverkar det bara han själv, men om han/hon rökte istället så tvingas alla andas in asäcklig rök. |
exakt igen :p å det är bara dumma personer som sätter sig bakom ratten efter att de druckit öl.. ni kan inte komma å säga att det e ett allmänrådande fenomen bland folk som dricker alkohol. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| quote: | | exakt igen å det är bara dumma personer som sätter sig bakom ratten efter att de druckit öl.. |
så du kallar lazslo dum??
aja jag vill röka.. jag menar det är ju redan så många ställen det redan är rök-förbud på.. kan dom inte ha kvar nått ställe som är en offentlig plats??? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
så du kallar lazslo dum??
|
På det att han kör rattfull så kan jag inte säga annat att det är oförsvarbart och så inåt helvete jävla idiotiskt att ordet dum är en underdrift som heter duga! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|