|
|
| reveal |
| nya avsnitt kommer den 22e oktober :D |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by reveal
nya avsnitt kommer den 22e oktober :D |
Titeln är "South Park Is Gay", och nu är det plötsligt coolt att vara gay. Så alla försöker vara gay, och ungarna tävlar om vem som är "gayast".
| quote: |
Taget från www.southparkstudios.com
Launching the second half of the seventh series, episode 708 entitled "South Park is gay!" has the whole town joining the hip new homosexual craze. Suddenly, it's cool to be gay! Cartman, Stan, Kyle and Kenny go head to head with the other kids to see who can be the "gayest," while Mr. Garrison responds with, "If straight people are gonna steal our culture, then us REAL gays are just gonna have to step it up a notch!"
Later on in the season, the boys take on Rob Reiner and the anti-smoking hysteria and explore the issue of the elderly and their apparent vendetta against farmer's markets.
|
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by nekholm
Titeln är "South Park Is Gay", och nu är det plötsligt coolt att vara gay. Så alla försöker vara gay, och ungarna tävlar om vem som är "gayast". |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :haha: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :happy2:
så jävla typiskt south park, låter sjukt ballt :crazy: :tongue2 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
en sak som jag inte har fattat förrän nu =/ eftersom jag bara sett
1½ säsong av Southpark, är de referenser de har i varje avsnitt...
nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.Ö en film som jag fortfarande inte sett :)
Så när jag sökte på "episode guide" av SP idag, såg jag att de hade referenser i nästan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, när jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de gör narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu först upptäckte jag alltså mönstret.... rätt sent av mig.. :p bara 4-5 år för sen :D |
jo så sant... men tycker ändå att simpsons e så jävla mkt bättre, e faktiskt ännu "djupare", smått genialt! :D :p |
|
|
| quilly |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jo så sant... men tycker ändå att simpsons e så jävla mkt bättre, e faktiskt ännu "djupare", smått genialt! :D :p |
Simpsons är sjukt kul.. du borde kolla in Futorama me då, samma "tillverkar" som Simpsons.. Är riktigt skoj när man kommer in i det. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|