return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
South Park

Treo
Såg ett riktigt skönt avsnitt här om dagen, cartmans anal probe/parabol antenn kom tillbax och det visade sig att att jorden bara var en intergalaktisk doku-såpa :) tokbra

-Treo-
ScuL
quote:
Originally posted by Nyx
Det måste vara Eric Cartmans morsa. :rolleyes:

Det avsnittet där Stan & c: o söker efter ordet klitoris över nätet e för jäkla bra..de går in på en tysk fetish-sex-sida där några män skiter på cartmans morsa & säger: "essen mein scheisse"! ..äckligt men kul. :stongue: :haha: :haha: :stongue:

visst! :D .. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... så jäkla bra :p

jag tycker att det var en bra idé av dbl at försöka och skapa en southpark-figur av oss själv :)
Nicke
quote:
Originally posted by ScuL
visst! :D .. det e delen med 'deutsche scheisse movies'... så jäkla bra :p

Nope, det e från filmen.

Trevligt med nya avsnitt igen :) Har alla avsnitt som .rm :D
ScuL
quote:
Originally posted by Nicke
Nope, det e från filmen.

Trevligt med nya avsnitt igen :) Har alla avsnitt som .rm :D

det vet jag.. jag menade delen från filmen :D
har den på DVD här :)
Glorie
en sak som jag inte har fattat förrän nu =/ eftersom jag bara sett
1½ säsong av Southpark, är de referenser de har i varje avsnitt...

nu senast i det avsnitt jag ska analysera... refererar de till Braveheart!! f.Ö en film som jag fortfarande inte sett :)

Så när jag sökte på "episode guide" av SP idag, såg jag att de hade referenser i nästan varenda avsnitt... Jag har bara tyckt, när jag sett ett avsnitt.. "haha va coolt, de gör narr av ex. Alec Baldwin, Phil Collins eller Barbara Streisand" Nu först upptäckte jag alltså mönstret.... rätt sent av mig.. :p bara 4-5 år för sen :D

aja

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden