|
|
| Glorie |
| robstar, eeeh :) va ska du ha babyolja till? ;) |
|
|
| mindshooter |
Jag har ändrat mig. Dom senaste åren har jag bara önskat mig stora saker. Så har det varit skittråkigt för jag har vetat att jag skulle fått dom. Typ en freestyle eller en mobil. I år ska det bli ändring på det. Jag har skrivit värsta önskelistan med kul grejer. Kommer bli mycket roliga att få en massa kul saker :)
Typ Oboy, och en mugg. Sen vill ja ha en sjysst väckarklocka oxå.
En sjyss stor duk med psykedeliska mönster på att hänga upp på väggen skulle vara soft som fan :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Kommer bli mycket roliga att få en massa kul saker :)
Typ Oboy, och en mugg. |
va fint :)
för länge sen när ja skulle på inflyttningsfest till en polare.. så var vi hela klassen liksom..å alla köpte småsaker.. som förgyllde :D han väntade väl sig typ en bålskål från alla i klassen eller nåt :D men neee.. han fick en liter mellanmjölk, oboy, starköl, Kinderägg trepack...såna saker.. de var faen så mycke roligare :D :D :D haha |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
va fint :)
för länge sen när ja skulle på inflyttningsfest till en polare.. så var vi hela klassen liksom..å alla köpte småsaker.. som förgyllde :D han väntade väl sig typ en bålskål från alla i klassen eller nåt :D men neee.. han fick en liter mellanmjölk, oboy, starköl, Kinderägg trepack...såna saker.. de var faen så mycke roligare :D :D :D haha |
sånt e roligt att ge ja... sen att få det e en annan sak ;) |
|
|
| Vizay |
kärleken i livet och pengar till clubwear typ....kan inte komma på så mycket annat :)
de känns rätt bra då man känner att man har det mesta man vill ha i materiell väg :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|