|
|
| ShyTrance |
HAHAHA va sjukt jobb asså!!
en fråga bara, va händer me kottarna som man har plockat då? :crazy: |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
HAHAHA va sjukt jobb asså!!
en fråga bara, va händer me kottarna som man har plockat då? :crazy: |
Grymt sjukt .. :crazy:
undrar oxå vart kottarna hamnar..... :conf: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Grymt sjukt .. :crazy:
undrar oxå vart kottarna hamnar..... :conf: |
Vilken dum fråga, självklart så samlas kottarna ihop i mindre kotthögar som sedan körs vidare till ännu större samlingar med kottar. Därefter görs det justeringar för eventuella bortfall av kottar och sedan inventeras alla kottarna. Slutligen läggs alla kottar från alla mindre kotthögar i en enda stor kottsamling.
Trodde jag var självklart?
/martin e
SNART KRYSSNING!!!
SNART ARB@GORGEOUS!!! |
|
|
| x-dream |
| Fan drömjobbet för min del....:D :D :D :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Vilken dum fråga, självklart så samlas kottarna ihop i mindre kotthögar som sedan körs vidare till ännu större samlingar med kottar. Därefter görs det justeringar för eventuella bortfall av kottar och sedan inventeras alla kottarna. Slutligen läggs alla kottar från alla mindre kotthögar i en enda stor kottsamling.
Trodde jag var självklart?
|
Det är vad du tror, Det är detta dom försöker propagera med. Övertyga folk om att kottarna har det bra. Egentligen samlas dom in...1 och 1 försvinner dom... splittras från familj och fostergran. Sen bränns dom eller kastas in i en skog full av björkar. Ny tillvaro, ingen att prata med. Så är verkligheten. Det är dags att sluta blunda nu.
Själv skulle jag aldrig stöjda denna sortens kottplågeri |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|