|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
EDIT: *skrattar* Ser att det vita blir mindre och mindre, sitter du och pillar precis nu med den Steve? Fan vad nice, :)
Sitter och pillar med min avatar precis när Anna Nicole Show börjar, ;) | ha ha sitter å pillar med "den" medans Anna Nicole show e i bakgrunden ja... hur fan visste du det... ha ha
Nä men jag ser om jag kan få den bättre men hör TVn i bakgrunden... har aldrig sett showen ochska aldrig göra det.... gillar inte blåsta blondiner... :gsmile:
[edit] så där då.. rätt ok va :gsmile:  |
|
|
| WhiteRussian |
Tycker inte att den är bra direkt...mer freakshow över det hela. Kul att kolla på galna människor, ;)
Hon är fan konstant påverkad, helt absurt. |
|
|
| Glorie |
steve, du har rätt... du har fortf. snyggast ;) men Whiterussian har den klart grymmaste avataren då :) nöjd? :)
hej whiterussian, posta en länk från kryssningen me en bild där du e me.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
steve, du har rätt... du har fortf. snyggast ;) men Whiterussian har den klart grymmaste avataren då :) nöjd? :)
hej whiterussian, posta en länk från kryssningen me en bild där du e me.. | Skoja mest iof... dessutom så tyckte Vizay jag var sötast.... *skrattar* |
|
|
| WhiteRussian |
Ja! Precis så här vill jag ha min avatar! Guld!
Tackar så mycket för hjälpen Steve, :)
Får bjuda på en öl på Valborgskryssningen, ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|