|
|
| Glorie |
personligen tycker ja AC's & x-dreams motiveringar väger tyngst :p :) :D
weeeeee |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tycker inte mind e forumets moderator...tycker vi gör som i robinson å avsätter honom så vi kan rösta ut honom :p :rolleyes:
nae mind e söt i den positionen..... :p |
Mwaaahahahaha *Elakt skratt* Detta är en Trancediktatur och ni har inget att komma med. Ni kan inget göra och är fast i klorna på Swamper och alla hans hjälpredor.
Now, :whip: Back to work! Gör musik och sånt |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
x-dream (x-dream har ja på G nu) :)
|
Jaså nu blir man nyfiken här...Vad ska hon nu hitta på... |
|
|
| Glorie |
| x-dream :) fresten ja kolla din profil.. e du colaberoende som ja e? :) hehehe |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ja försöker komma på grejor till King of CLubs, dj_hysterix, Whiterussian, x-dream (x-dream har ja på G nu) :) vilka mer har inte fått? :) AC ska få en ny :) MiB & Sipo me juu...hmmm å Endre!!!!
Hjälp |
först trodde jag du hadde glömt mig, men sen såg jag att jag också fanns med på din lista... danke :)
| quote: | Originally posted by mindshooter
Mwaaahahahaha *Elakt skratt* Detta är en Trancediktatur och ni har inget att komma med. Ni kan inget göra och är fast i klorna på Swamper och alla hans hjälpredor.
Now, Back to work! Gör musik och sånt |
hehehehe...du vet la att diktaturer till slut.. ja... typ, "försvinner"... *muhahahahaha* |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|