|
|
| Vizay |
| my bad...i admit....men ändå...media gör ju inget för att måla upp en annan bild direkt.....vidrigt att dom inte kontrollerar saker bättre utan låter vad som hellst slippa ut i texterna :/ |
|
|
| AC. |
Ja det håller jag fullständigt med dig
(refferare till klotterdebatten förut) Kjäll Hultman (nu mera avskedad och polisanmäld fd. säkerhets ansvarig på SL) Stolterade med sina lönger i media om klottrare var och varannan vecka och blev alltid betrodd av media. Nu i efter hand kan men se vilken nit de gått på när det visar sig att Kjäll Hultman (_Säkerhetsansvarig_) figurerat i polissammanhang tidigare (på den åtalade sidan) men det glömdes tydligen bort och uppmärksammades inte föränns nu i efterhand när han som sagt igen blvitit polisanmäld... |
|
|
| mindshooter |
| För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel | Läste just... bra artikel... så sann... man skulle kunna byta ut ordet Lunarstorm där (i princip) mot många andra ord inom andra områden och få samma resultat.. jag e helt med dig i den frågan... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel | '
Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|