return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Kvinna drog ut 18 tänder

Vizay
my bad...i admit....men ändå...media gör ju inget för att måla upp en annan bild direkt.....vidrigt att dom inte kontrollerar saker bättre utan låter vad som hellst slippa ut i texterna :/
AC.
Ja det håller jag fullständigt med dig
(refferare till klotterdebatten förut) Kjäll Hultman (nu mera avskedad och polisanmäld fd. säkerhets ansvarig på SL) Stolterade med sina lönger i media om klottrare var och varannan vecka och blev alltid betrodd av media. Nu i efter hand kan men se vilken nit de gått på när det visar sig att Kjäll Hultman (_Säkerhetsansvarig_) figurerat i polissammanhang tidigare (på den åtalade sidan) men det glömdes tydligen bort och uppmärksammades inte föränns nu i efterhand när han som sagt igen blvitit polisanmäld...
mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
För den som är intresserad så har jag skrivit en artikel HÄR som handlar om just svartmålandet från media. Dock mot lunarstorm i denna artikel
Läste just... bra artikel... så sann... man skulle kunna byta ut ordet Lunarstorm där (i princip) mot många andra ord inom andra områden och få samma resultat.. jag e helt med dig i den frågan...
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
'

Mycket bra artikel mindshooter, du borde bli journalist:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden