|
|
| Glorie |
1) jag satt över en timme i går med ett jäkla enkelt javascript.. :(
Ja fattar inte vad ja gör fel asså... blir så lessen...:( nån som känner sig haj på dropdownmenyer i java... kan väl anmäla sig här så kan ja lägga till den personen på icq. :)
2) sen värsta simpla saken... som ja inte heller får att fungera... :(
ska bara installera teckensnitt...å så gör jag det... å ÄNDÅ kan ja inte använda dem i nåt program ja vill Photoshop/Paintshop...
skulle ju t.o.m. bli lite gla om det ville funka i Paintshop så kan ja ju ändå jobba vidare i PhotoShop liksom....suck...nån som vet "where I go wrong". Skulle va evigt tacksam om ja fick hjälp av nån snäll själ....endera svara här eller lägga till mig på icq eller nåt.. så ja får live support :D har gjort det här 100 ggr förut, men nu vill d inte fungera. bleee....
:confused: |
|
|
| Nyx |
1) Läs om dropdownmenyer @ http://www.javascript.nu/intro.shtml
2) När du lägger in teckensnitt ska du lägga dem i C:/Windows/FONTS/ sen öppnar du teckensnittsfilerna i den mappen..efter det ska dem dyka upp i psp/photoshop & allt annat! Om inte så starta om datorn & kolla igen.
Lycka till! :happy2:
|
|
|
| AC. |
www.htmlhelp.com
hade jag stor hjälp av när jag skulle göra css till min hemsida.... |
|
|
| Glorie |
tack
js.nu var en bra sida på svenska :) hade ja inte sett. få se om ja får till d nu då...
men hmm, ja har ju gjort så med teckensnitten och datorn säger att de redan e installerade å allt... å ändå e d inget program som känner av dem juu :( Va ska man gö? |
|
|
| Nyx |
Det ska räcka med att man lägger teckensnitten i "c:/windows/fonts" och öppnar dem! (om man inte öppnar dem i den mappen är det inte säkert att dem syns i olika prog)
Vad har du för dator & op system?
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|