|
|
| Glorie |
fråga mig inte vad ja har för en dator :) vet inte :p
(ska ja läsa på tv'n, där d är bokstäver eller på lådan?) hhohoh, skojja bara :D
har iaf win 98, sämsta versionen, bränd å instabil :(
ska testa att göra om hela proceduren |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
fråga mig inte vad ja har för en dator :) vet inte :p
(ska ja läsa på tv'n, där d är bokstäver eller på lådan?) hhohoh, skojja bara :D
har iaf win 98, sämsta versionen, bränd å instabil :(
ska testa att göra om hela proceduren |
lol..jag antar att du har en gammal halvtaskig dator..så köp en ny! :haha: :haha:
Hmm..det borde ju vara samma procedur för win98 som för win xp.
Men du kan ju alltid tanka ner/köpa ett nytt op system! :crazy:
|
|
|
| Glorie |
datorn e okej asså...bara två år gammal..å ja har uppgraderat den en gång redan me ram å hårddisk, men aaaa
den e dålig me..för den e instabil å elgigantenkillen lura mig fan :(
så ja har inge op.system på skiva :( (fick på en recoveryskiva som inte funkar) har testat mer än en gång. |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
datorn e okej asså...bara två år gammal..å ja har uppgraderat den en gång redan me ram å hårddisk, men aaaa
den e dålig me..för den e instabil å elgigantenkillen lura mig fan :(
så ja har inge op.system på skiva :( (fick på en recoveryskiva som inte funkar) har testat mer än en gång. |
har du uppgraderat din dator när du inte ens vet vad du har för dator? :haha: :stongue: :haha: :stongue:
har du bredband eller dyl så kan du tanka ner nytt op system från Direct Connect ;)
|
|
|
| Glorie |
haha, men me ram å gb kan man ju uppdatera juuue :)
har bredband å DC, men ja hittar aldrig nåt.. :D kanske beror på att ja e lat å otålig å aldrig orkar anv. det programmet :D
bryts ju jämt ju, eller så går d me 24 k i sekunden... suck :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|