|
|
| Jukx |
Jaja, Massive en Qontact zijn nog maar net voorbij of het volgende feest staat alweer voor de deur... nog maar 4 dagen!! En wat voor feest... ik heb nog nooit zoveel goeie techno-dj's bij elkaar gezien!!
Ik ben dan wel niet zo'n Hardhouse-fan, maar wat er aan hardhouse voorbij komt is ook niet misselijk!! Captian Tinrib, de grondlegger van Hardhouse, en altijd in voor een flinke partij Hard-NRG samen met Warmduscher... als dat geen knallen wordt!!
Maar goed zijn er nog mensen die hier naartoe gaan?????
Ik heb al gelezen dat Miss Proximus achter de bar staat... gratis zuipen jongens!!!!!!!
Is er nog wat terecht gekomen van die Qontact-meeting?? Misschien zien we elkaar wel bij Shockers namelijk!!
He gasten ik hoor het nog wel!
LATERZ!! |
|
|
|
Hoi mede TA's,
Ik zal er tevens zijn met een vriend van mij,..
Ik ben niet de grootste technofan, maar ik wil wel eens Cox in actie zien :-))
Greetz,
Blighty |
|
|
|
Helaas, ik kan niet, want ik heb een personeelsfeest. Nu is dat ook niet slech. Gratis zuipen en 250(!!!) vrouwen om je mee te vermaken. Meeste zijn wel bezet of ze zien er niet uit of ze te oud, maar lol zal ik hebben. En dronken zal ik ook zijn.
Greetz |
|
|
|
he robvef, personeelsfeestje van die zaak waar je altijd zo afschuwelijk hard werkt?? lol :D
later
michiel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|