return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Sony Reklamen?
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Vilken låt är det som spelas i den nya sony reklamen? Jag känner igen den som fan!! Jag blir knäpp om jag inte får reda på det!:eyespop:
Proximus
future sound of london - papua new guinea (satoshi tomiie remix)

kan dock vara någon annan, men det känns bara som om det är satoshi's remix.
reveal
finns en tråd i music forum, med exakt den frågan :) där stod även svaret (ifall nu ovanstående inte skulle vara rätt)
Dj_ExOn
Fan, tack! Iranen kommer till undsättning! :D
Höll på att a ur där en stund!
Men jag tror det är orginalet..
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by reveal
finns en tråd i music forum, med exakt den frågan :) där stod även svaret (ifall nu ovanstående inte skulle vara rätt)

Okej.. nice! :)
RebeL9
satoshi tomiie main path på den där e en av de bästa proglåtarna jag nånsin hört. fruktansvärt nice :D
i vilken sonyreklam e den med i?
Aendy
Eftersom det ändå är på tal. Har precis klarat GTA3 och på en av radiostationerna (Rise FM) spelas trancemusik. Först trodde jag att det var lite ploj av nåt källarband eller nåt. Men när jag lyssnat lite noga hör jag namnet Warrior nämnas. Kan det vara så att det är riktiga artister och vilka är det i sådana fall som är skyldiga?
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Eftersom det ändå är på tal. Har precis klarat GTA3 och på en av radiostationerna (Rise FM) spelas trancemusik. Först trodde jag att det var lite ploj av nåt källarband eller nåt. Men när jag lyssnat lite noga hör jag namnet Warrior nämnas. Kan det vara så att det är riktiga artister och vilka är det i sådana fall som är skyldiga?

DEt där har varit på tal många gånger förut :)
Dom 2 melodiska låtarna är gjorda av Slyder och har funnits länge. T.om. nån på TA som hade vinylen sen ganska långt tillbaka.

Slyder - Neo (The one)
Slyder - Score

Riktigt sköna :)
Den e nice den stationen...
King of Clubs
quote:
Originally posted by Aendy

Skulle ju kunna vara Warrior - Warrior. Den går typ "Here comes the Warrior......" sen kommer jag inte ihåg nåt mer, haha. Tjejröst iaf.. Har för mej att Michael Woods ligger bakom Warrior.
mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs
Skulle ju kunna vara Warrior - Warrior. Den går typ "Here comes the Warrior......" sen kommer jag inte ihåg nåt mer, haha. Tjejröst iaf.. Har för mej att Michael Woods ligger bakom Warrior.

Näh det är inte den... Jag tvivlar på att det är Warrior på nån av låtarna dära...

Warrior är däremot med i 51:st state under ravescenen :D

King of Clubs
quote:
Originally posted by mindshooter
Näh det är inte den... Jag tvivlar på att det är Warrior på nån av låtarna dära...

Warrior är däremot med i 51:st state under ravescenen :D

Jag antog att jag hade fel efter att jag läst det du postat 2 millisekunder före mej.

Kommer inte ihåg att dom spelade Warrior i 51:st State...
mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag antog att jag hade fel efter att jag läst det du postat 2 millisekunder före mej.

Kommer inte ihåg att dom spelade Warrior i 51:st State...

Det var där jag fick höra låten första gången... Såg den på bio..
Dom spelar först Warrior - Warrior och sedan Thrillseekers - Synaethesia :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement