|
|
|
| quote: | Originally posted by tango
Geluid lekker!? Was dit je eerste party ofzo? Voorin moet ik toegeven was het geluid redelijk. Maar als je achterin de zaal stond (bij de ehbo en de achterste roldeuren) kon je een meter van elkaar af gaan staan en dan nog normaal kunnen communiceren, enz zelfs effe bellen met een vriend van me in a'dam. Dit kan toch niet op een party? En de boxen kraakten elke keer bij scott bond, kom op zeg, hebben ze maar 2 rijen boxen kunnen ze nog niet eens voluit.
maarja....
grtz,
TNG |
nee was niet mijn eerste feest, maar blijkbaar is mijn gehoor wat beter dan ofzo. Ja achterin zal het geluid misschien wel zacht staan maar ik heb ook bij lange na niet vooraan gestaan.
grtz magrec |
|
|
|
Deze beschrijving heb ik ergens op het net gevonden, ben ik het wel mee eens:
- punten Massive: Geluid was veel te zacht
Zaal was nauwelijks aangekleed
Wc'z te goor voor woorden
Het is blijkbaar onmogelik om in het
Beursgebouw de temperatuur enigzins
Normaal te houden.
ferry Corsten draaide als een natte
krant. Iets wat ik tog niet van hem
gewend was! MUNTEN 4 PIEK!?
+ punten Massive: Was gezellig (sfeer) vol.
Armin draaide zeer redulik,Scott bond
kreeg pas eg de sfeer drin.
Marco V was weer de king,Geef die man
bloemen!! wat un beukende set..
Uiteindelik wel geslaagd feestje... |
|
|
|
| dat van ferry snap ik nog steeds niet die man draaide echt lekker gewoon zijn ding alleen de rest van het publiek vond het wat minder. |
|
|
|
Massive was zeker wel geslaagd :D ik was nog nooit in het beursgebouw geweest, maar het zeker wel een mooie locatie, alhoewel de versiering wel wat tegenviel, het geluid was redelijk goed (behalve dan achterin), alleen werd het richting einde (Scott bond) wel wat minder. De lichten waren in ieder geval stukken beter als bij ImpulZ (heb ik tenminste van mensen gehoord die bij Impulz zijn geweest).
Het eerste deel van Johan Gielen had ik al gemist, maar verder draaide hij erg goed. Hij heeft Safri Duo - The Clubber & Rank 1 - Such Is Life gedraaid, ook de nieuwe remix van The Beauty of Silence, nieuwe Public Domain en die "ibiza" hit van Hapiness kwamen voorbij. Deze set wil ik in ieder geval zeker hebben :)
Na Johan draaide Armin van Buuren, Armin draaiden een meesterset en begon meteen super met Perpetuous Dreamer - TSOG en daarna kwamen o.a. Exhale, Flight 632, Airwave, Push, Riva, Three Drives....en vele andere toppers voorbij.. Het optreden van Armin was voor mij het hoogtepunt van Massive :) Deze set moet ik hebben !!
Ferry Corsten vond ik wat minder, hij draaide een beetje teveel "engels", wel draaide hij de nieuwe Faithless en de Barthezz Heavenly Remix van System F - Soul On Soul ! Deze platen klonken allebei erg goed.... En klote dat hij Chicane - Autumn Tactics (Thrillseekers Remix) moest afbreken :confused:
Scott bond kende ik nog niet, Hij draaide erg "trancy" met veel vage breaks, waarbij er toch enkele zwaar relaxed waren. Maar ik kende vrij wel niks van wat hij draaiden. Ik vond Scott zeker niet tegenvallen. Alleen het geluid, lag dat aan Scott ?? (ja, sommige platen had hij wel mogen poetsen) maar in ieder geval de boxen kraakte wel erg veel.
Marco V had van mij wat eerder mogen beginnen, want ik kon toen amper nog op mijn voeten staan... Van wat ik van Marco gehoord heb was goed. Hij draaide Such Is Life (Marco V Remix)... (dacht ik tenminste want ik stond toen net achter het scherm), verder draaide hij veel bekende nummers die hij ook op Innercity draaiden. Het laatste deel heb ik in ieder geval gemist.
Minder punten van Massive waren:
De eetgelegenheden... ik had best wel zin in een frietje op een Pizza, maar ja je moest het doen met thais food, niet te vreten broodjes en hot dogs :confused: Ook waren er veel te weinig banken, waar je ff kon bijkomen. En als je moest pissen stond je eerste in de file.. Ook het geluid moet toch beter kunnen, er waren alleen 2 sets van een stuk of 5/6 boxen die aan het plafond hingen.
In ieder geval heb ik me prima vermaakt, vooral te danken aan Johan Gielen & Armin van Buuren :D |
|
|
|
| quote: | Originally posted by tango
Deze beschrijving heb ik ergens op het net gevonden, ben ik het wel mee eens:
Het is blijkbaar onmogelik om in het
Beursgebouw de temperatuur enigzins
Normaal te houden.
ferry Corsten draaide als een natte
krant. Iets wat ik tog niet van hem
gewend was! MUNTEN 4 PIEK!?
+ punten Massive: Was gezellig (sfeer) vol.
Armin draaide zeer redulik,Scott bond
kreeg pas eg de sfeer drin.
Marco V was weer de king,Geef die man
bloemen!! wat un beukende set..
Uiteindelik wel geslaagd feestje... |
Ha, deze punten was ik dus vergeten...
Ja achterin was het zeker veel te heet, maar voorin viel het toch wel mee.. Die luchtpauzes waren in ieder niet voor niets.... Munten 4 piek... zeker duur vooral als je water wilt :confused:
En het was zeker gezellig druk ja, en zeer geslaagd :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|