return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
massive

Massive is gisteren in ieder geval niet op 538 uitgezonden.
Ik zou er eigenlijk heen gaan maar lag ziek in bed ;( (wat eigenlijk nog een meevaller was, want ik had toch geen geld). Ik hoopte dus lekker vanuit mijn bed naar Massive te kunnen luisteren, maar dat zat er dus mooi niet in. Check de site van 538, daar zal wel op komen te staan wanneer Massive uitgezonden wordt.
Tja, ik kom net dus thuis van een (matige) massive en een dagje eindhoven erachter aan.....

Tja wat te zeggen, het geluid was ronduit *slecht*. Bij Scott bond kraakte de boxen 2 uur lang mee. Achterin de zaal was geen enkel geluid te bekennen, al het geluid kwam van de 2 rijen boxen naast de dj-stage, die niet voluit konden.

Johan Gielen: heb ik gemist omdat ik eerst effe naar het stratum moest.

Armin: draaide zeer lekker, veel bekende nummertjes.

Ferry Corsten vond ik zwaar tegenvallen, ik heb de man nu 3 keer gezien, waarvan 2 keer zwaar bagger....

Scott Bond: Gister geloofde ik in 1 god, dj tiesto. Nu in 2, drie keer raden wie! (so phatt!, maar inderdaad wel in elk nummer een breakdown)

Marco V: ouderwets knallen met marco V, supervet! Draaide ook de marco v remix van "such is life" wat ook een remix is van many miles 2 soon.

Verder kon ik zo doorlopen in de buis van het beursgebouw en de bars en de garberobe waren goed geregeld.

Huwelijksaanzoek was ook wel lijp ;)

grtz,

TNG
quote:
Originally posted by tango

ok, vertel........

later

michiel
quote:
Originally posted by tango
Tja, ik kom net dus thuis van een (matige) massive en een dagje eindhoven erachter aan.....

Tja wat te zeggen, het geluid was ronduit *slecht*. Bij Scott bond kraakte de boxen 2 uur lang mee. Achterin de zaal was geen enkel geluid te bekennen, al het geluid kwam van de 2 rijen boxen naast de dj-stage, die niet voluit konden.

Johan Gielen: heb ik gemist omdat ik eerst effe naar het stratum moest.

Armin: draaide zeer lekker, veel bekende nummertjes.

Ferry Corsten vond ik zwaar tegenvallen, ik heb de man nu 3 keer gezien, waarvan 2 keer zwaar bagger....

Scott Bond: Gister geloofde ik in 1 god, dj tiesto. Nu in 2, drie keer raden wie! (so phatt!, maar inderdaad wel in elk nummer een breakdown)

Marco V: ouderwets knallen met marco V, supervet! Draaide ook de marco v remix van "such is life" wat ook een remix is van many miles 2 soon.

Verder kon ik zo doorlopen in de buis van het beursgebouw en de bars en de garberobe waren goed geregeld.

grtz,

TNG

geluid vond ik juist wel lekker :D
scott bond was wel leuk alleen om nu in elke plaat een break te hebben :( het begin was heerlijk maar na een uur bleef het toch veel van hetzelfde. Ferry was toch heerlijk aan het draaien lekkere uplifting progressive trance minder beuken dan armin en scott weliswaar.
quote:
Originally posted by magrec

geluid vond ik juist wel lekker :D
scott bond was wel leuk alleen om nu in elke plaat een break te hebben :( het begin was heerlijk maar na een uur bleef het toch veel van hetzelfde. Ferry was toch heerlijk aan het draaien lekkere uplifting progressive trance minder beuken dan armin en scott weliswaar.

Geluid lekker!? Was dit je eerste party ofzo? Voorin moet ik toegeven was het geluid redelijk. Maar als je achterin de zaal stond (bij de ehbo en de achterste roldeuren) kon je een meter van elkaar af gaan staan en dan nog normaal kunnen communiceren, enz zelfs effe bellen met een vriend van me in a'dam. Dit kan toch niet op een party? En de boxen kraakten elke keer bij scott bond, kom op zeg, hebben ze maar 2 rijen boxen kunnen ze nog niet eens voluit.

maarja....

grtz,
TNG

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland