|
|
| Bellie |
WOOOOOHOOOOOO!!!!!Mijn god echt weer een super feest gisteravond.Marco V was echt voor mij de beste van de avond.Vooral toen ie Such is Life van rank 1 op de draaitafels had gegooid.Toen ik die hoorde ging ik echt helemaal uit mn naad.Tering wat een vet nr. is dat zeg.
Seb Fontaine vond ik zwaar meevallen.had welmeer van hem verwacht.Judge Jules was ook heel goed.lekker platen.Helaas had ik Astrid gemist omdat een stel vrienden weer aan het treuzelen waren thuis :(.Jean was echt weer eens van ouds aan het KLOTEN met dat GODGLOEIENDE KUT gescratch van hem.OMFG!!!!Voor de rest had ie wel weer een paar bizarre platen gedraaid.Kortom dus.QONTACT was PHATT!!!!
GREETZ!! |
|
|
|
Idd helemaal mee eens, Marco V was zeker de beste van de avond, echt lekker hard :D en met die geluidsinstallatie van de HMH voel je je borst lekker trillen :p
Alleen jammer dat SlamFM de set van Tiësto weer eens verneukt heeft..... vliegt na 30 min de kabel uit de draaitafel dus op de radio hoorde je toen alleen nog maar sssshshsgahjfghjasshhsshgafemahtklmhga
Maarja, das pech voor de mensen die niet geweest zijn!!!!! ;) |
|
|
|
hehe ach kan mij die set van tiesto wat schelen :) niets bijzonders dacht ik zo ....
marco v & the judge waren absoluut de BESTE van de avond .......zij draaide het hardste .....jammer dat zij al zo vroeg aan de beurt waren...:(
Jean vond ik ook wel lache , maar was niet zo heel erg bijzonder ......hij gooide ook nog ff SERENDIPITY erin !!
dat was SUPERBRUUT !!!
enne wat een installatie daar zeg ....als je dat zo ziet dan denk je dat dat lang niet voldoende is voor die zaal , maar je voelt je borstkas wel ff trillen als je ervoor staat !! REKEN MAAR !!
CAN'T WAIT TO HEAR PICOTTO BLOW THE SPEAKERS OUT THERE !! |
|
|
|
Zeker weten dat Qontact vet was mensen. De set van Tiësto was niet formidabel, hij draaide veel platen die hij ook al op Dutch Dimension draaide en wat oud spul. Ondanks dat het wel een lekker setje was, kon hij niet tippen aan Marco V en Judge Jules. Die stonden echt een wereldset te draaien, supervet en zoals al vermeld hierboven, de geluidsinstallatie in de HMH is echt 200% geweldig.
Astrid was ook wel leuk, hoewel die van mij ook als danseres mag terugkomen volgende keer:)
Seb was niet echt top, vond ik dan, maar ja, twas niet echt mijn ding wat hij draaide.
See you @ Qlimax!
greetz |
|
|
|
Alle Qontact-sets staan nu op www.raremusicfinder.com al online!! Echt cool...gave sets..alleen kut dat SlamFM het weer verkutte..Tiesto is maar 35 minuten & Jean & Astrid staan er niet op....
En wat een KUT-MC zeg! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|