return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Qontact was PHATT!!!!!!!

Was zeker een super VET feest. Ik was er van af het begin... Astrid draaide wel goed, maar toen was ik nog nuchter. Seb Fontaine was wel relaxt, maar ik had meer verwacht. Bij Marco V sloeg het pilletje in en dat was echt ZZZUper Vet. Vooral toen hij Tolerance & Indicator achter elkaar draaide. Judge Jules was echt het beste, Lekkere platen een flink dancen. Vooral boven bij de Tribune kon je Zwaar relaxed dancen en uit je pannetje gaan. Volgens mij heb ik met iedereen wel een praatje gemaakt die avond. DIKKE PRAAT-KICK LOL. DJ tiesto was ook weer lekker op dreef, je kunt zijn set wel vergelijken met die van Dutch Dimension. Hij draaide langer als gepland, dus dat was gunstig. Nu kon DJ Jean maar iets van 45 min. draaien. Hij draaide wel redelijk. Was wel erg hard (het geluid dan), was zeker om de mensen wakker te houden. Het was zeker een het beste feest waar ik tot nu toe ben geweest. Oh btw, is die meeting nog doorgegaan. Ik was zelf te wappie om te komen, SORRY. Volgende keer beter.

Als iemand weet welke sets er op indernet staan, kun je die ff hier plaatsen. BVD.

MZZLs
Er is er nu geen 1 meeer online......ik heb ze gelukkig allemaal ....ben nu hevig aan het zoeken naar mayday 2001 sets!!
zeg dan waar je ze vandaan hebt gast!
thx

later

michiel
Ze STONDEN op www.raremusicfinder.com , maar een of andere ****** heeft ze gedelete. Ben nu aan het proberen om weer ergens server-space te vinden waar ik ze kan uppen enzo.

Greetz,
SnuggLe
Wat een kankerstreek weer.Tering....echt heel triest weer!!!
Ik wil Marco V weer horen!!!!

GREETZ!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland