|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
sow hee wat een lange sets zeg. Ach ja wat maakt het uit het zijn toch alleen maar dezelfde geluidjes. |
Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch..... |
|
|
| Teal'k |
| RRRRRRRrrrrrrrrrrrrround 1: FIGHT! :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch..... |
Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy :)
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy :)
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me :) |
Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij ;). Hehe :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij ;). Hehe :) |
haha owja mysteryland :p
Meeten tijdens sander kleinenberg :p :p :p :p ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|