return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Addiction 2 Flyer Design Wedstrijd

New Wave
quote:
Originally posted by Eye-Riz
wat er anders aan moet? ik wil gewoon geen hoesje wat een ander ook al heeft gebruikt :p

en die links: echt leuke dingen Teal'k! ik hou wel van veel space (niet alleen in muziek, hihi). Heb je toevallig ook wat psychedelische trip (vloeistofdia'achtigen, fractals, dat soort dingen)?

enne, zou ik ze mogen gebruiken? in ruil voor mijn eeuwige dank? ik ben altijd op zoek naar leuke plaatjes... ;)

Mevrouw..het is hier een flyerdesign wedstrijd draad, geen "wie heeft voor mij CD cover plaatje" draad :(

;)
Jappio
quote:
Originally posted by Little Theseus
wahaha die site is echt, ik dacht dat het een geintje was!! :D:D:D

Staan echt leerzame voorbeelden bij hoor! En koop er anders zo'n boekje bij.. Photoshop in 10 lessen.

Dan kan je binnen een paar dagen al een aantal leuke dingen maken.. :)

grtz!
Eye-Riz
quote:
Originally posted by New Wave
Mevrouw..het is hier een flyerdesign wedstrijd draad, geen "wie heeft voor mij CD cover plaatje" draad :(

;)

, sorry, ik dacht dat dat hetzelfde was :p
Teal'k
quote:
Originally posted by Eye-Riz
wat er anders aan moet? ik wil gewoon geen hoesje wat een ander ook al heeft gebruikt :p

en die links: echt leuke dingen Teal'k! ik hou wel van veel space (niet alleen in muziek, hihi). Heb je toevallig ook wat psychedelische trip (vloeistofdia'achtigen, fractals, dat soort dingen)?

enne, zou ik ze mogen gebruiken? in ruil voor mijn eeuwige dank? ik ben altijd op zoek naar leuke plaatjes... ;)

pyschewattus?.. hmz vloeistofachtig dingussen.. nee, nooit aan toegehtkomen eigenlijk...

New_Wave: plaatjes zijn plaatjes, of ze nou geschikt zijn voor cd covers, of als Flyer, dat moet toch niet uitmaken?

Eye-riz: ik heb helaas niet veel meer, ben een hele rits met pic's kwijt geraakt door een kapotte harde schijf.. helaas..
DjSuez
wow, mooi werk teknikol!

Ik ben zelf alleen goed voor slogans...zoals voor t kerstdiner van me studievereniging...'Nu eens 5 gangen waar je niet doorheen hoeft te lopen'

MEEEEEEESTER!!!:toothless :toothless :stongue: :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland