return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Addiction 2 Flyer Design Wedstrijd

Blik
heb het maar even gesticked, ikzelf doe niet mee aan de wedstrijd
Teknikol
stel je hebt iets gefabriceerd en je wilt checken of het in de buurt komt van wat jullie in je hoofd hebben qua structuur etc. Moet dan een link posten? Of moet ik hem pm'men om de originaliteit van het design te handhaven? Het is ook zo dat anderen ervan kunnen leren of geinspireerd raken oid. misschien domme vraag ofzo, maar ik vraag het ff.

ltr,

Tek
New Wave
quote:
Originally posted by Teknikol
stel je hebt iets gefabriceerd en je wilt checken of het in de buurt komt van wat jullie in je hoofd hebben qua structuur etc. Moet dan een link posten? Of moet ik hem pm'men om de originaliteit van het design te handhaven? Het is ook zo dat anderen ervan kunnen leren of geinspireerd raken oid. misschien domme vraag ofzo, maar ik vraag het ff.

ltr,

Tek

Je kunt in deze thread gewoon je flyer neerzetten.
Lijkt me logisch dat anderen geen design van andere kopieren en bewerken.
Geef dan tips aan elkaar, dan ontstaan er geen moeilijkheden.
Als je jouw creatie voor de verassing niet wilt sjowen aan de rest dan kun je jouw design mailen naar:

Flyerwedstrijd2@hotmail.com

Succes!!

Liefst in jpg en niet te groot.:)

Ik zal zo deze post editen als ik thuis ben.
Teknikol
tja hier is het dan. tis niet af natuurlijk, maar kwou hoofdzakelijk ff checken of er genoeg ruimte is voor de tekst ja/nee. Er is ook niet veel tekst die ik kan invoegen:) kan er wel X- voor in de plaats zetten overal maar je hebt toch te maken met lengte van namen e.d.

nou whatever, komtie:

http://picserver.student.utwente.nl...re.php?id=28164
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Teal'k
Hrm, hadden jullie van de laatste addiction een flyer? Zo ja, heb je daar een link van?

Ik maakte vroeger altijd cd covers voor een vriend die DJ't.. maar dat waren niet echt zeg stylvolle plaatjes. het waren meer (zelf-)gerenderde landschappen met titel en DJ erop zeg maar..

Kijk bijvoorbeeld hier:
hier dus :)

Die landscapes zijn natuurlijk niet zo toepasselijk waarschijnlijk.. maar bijv die front-front2.jpg en back.jpg achtergrond is ook best redelijk :)

verder het photoshoppen of paintshoppro'en gaat me ook wel redelijk af, alleen meestal heb ik niet echt de fantasy om iets leux te verzinnen.. Zeg maar wat je wil, misschien heb ik er wel tijd voor om ff wat in elkaar te flansen :D

die front-front2 vind ik cool, kun je die ook niet voor mij maken maar dan ietsje anders? :) :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland