return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Addiction 2 Flyer Design Wedstrijd

raoel
Ikzelf kan niet php-en, maar kwil best helpen met de website ofzow.

Ik sta bij je msn tim, dus je laat me maar wat weten als je daarvoor hulp nodig hebt.
New Wave
quote:
Originally posted by raoel
Ikzelf kan niet php-en, maar kwil best helpen met de website ofzow.

Ik sta bij je msn tim, dus je laat me maar wat weten als je daarvoor hulp nodig hebt.

I'll remember it :)!!thnx!
Teal'k
Hrm, hadden jullie van de laatste addiction een flyer? Zo ja, heb je daar een link van?

Ik maakte vroeger altijd cd covers voor een vriend die DJ't.. maar dat waren niet echt zeg stylvolle plaatjes. het waren meer (zelf-)gerenderde landschappen met titel en DJ erop zeg maar..

Kijk bijvoorbeeld hier:
hier dus :)

Die landscapes zijn natuurlijk niet zo toepasselijk waarschijnlijk.. maar bijv die front-front2.jpg en back.jpg achtergrond is ook best redelijk :)

verder het photoshoppen of paintshoppro'en gaat me ook wel redelijk af, alleen meestal heb ik niet echt de fantasy om iets leux te verzinnen.. Zeg maar wat je wil, misschien heb ik er wel tijd voor om ff wat in elkaar te flansen :D
DJ Bazz
tof idee dit!!!
kan zelf bijna niets/klein beetje photoshoppen, als ik een zondag tijd heb zal ik wel ff proberen wat te maken.

verder als jullie nog hulp nodig hebben bij de websitebouw, ik ben een PHP-nerd :D dus ik wil jullie daar wel mee helpen:)
TimeportE
ik heb die flyer van vorige addiction nog in mijn portemonnai zitten dus als het nodig is scan ik em morgen wel in! :p
en ik doe wel mee denk ik, ben wel best redelijk met photoshop ed. dus.. da moet wel goed komen! :)
trouwens een thema is ook reuze handig, of mag je dat zelf bedenken?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland