return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
dit geloof je niet

total woot
ja hoor het is weer zover, er is weer es ingebroken, en dit keer bij mij.....

versterker (denon, dolby digital) en cd speler PLEITE!!!

ik kom vannacht om een uur of 4 thuis, brand overal licht, ik loop mn slaapkamer in, en ik dacht: goh wat heb ik er weer een zooitje van gemaakt en toen bedacht ik me dat ik gister opgeruimd had.....alles is overhoop gehaald, bureau, kledingkast, zelfs mn bestekla in de woonkamer was doorzocht.
t gekke is alleen, dat er geen sporen van braak zijn, en dat mn tv's computer etc. niet zijn gejat (maar wel de joint die in de asbak lag).

dus ik bel de politie (om 3.45), mn huisgenoots kamer boven was opengebroken, maar k was alleen thuis, en ik had niet de behoefte zelf te gaan kijken of die Q@#$zak nog boven zat.
(4.15) ik bel WEER de politie, maar ik krijg te horen dat t nog wel ff duurt, en dat ik niet moet zeuren.
vervolgens wordt de verbinding verbroken :confused:
dus ik word nog pissiger, en bel 112, en nou komt t:

dit is een letterlijke weergave van t gesprek:

-wouter: goedenavond, er is vannacht bij me ingebroken, maar ik weet niet of de dief nog in dit huis rondloopt, en eigenlijk ben ik n beetje bang, maar bij de meldkamer krijg ik te horen dat ik geen prioriteit ben, zou u er een beetje haast mee willen maken?

-agent: meneer ik heb t net van mn collega gehoord, en u moet niet zeuren MAZZEL (klik, tuut tuut tuut)

ben ik nou gek, of worden jullie hier ook verschrikkelijk pissig van?

(oh ja, en ik kan volgende week vrijdag aangifte komen doen, en tot die tijd, is mn bankrekening dus geblokkeerd, en kan ik niets met de verzekering van mn telefoon regelen, want daar heb je n bewijs van aangifte voor nodig).
Optimus
bel je ze weer op en zeg je dat je de inbreker hebt gepakt en dood heb gestoken en dat ze niet meer hoeven komen. Zul je zien hoe snel ze er ineens zijn:crazy:

Wel gaar zeg, dat er zoveel is gejat:(
arjoderoon
tering.. dat is echt bij de beesten afzeg.. waarvoor bestaat die kloterigepolitie nou eigenlijk??

maar by the way woot, waar in groningen woon je ergens? (anders moet ik ook maar snel naar groningen om te kijken of mijn kamer ook niet leeg gehaald is...)
jploveparade
Ze hebben het ook zo druk met die laserguns van ze :whip:
Jappio
Jezus wat idioot zeg..

Je hoort dit steeds meer, al dacht ik dat ze daar buiten de randstad minder last van hadden.. Echt belachelijk.. Lijkt me toch duidelijk dat dit soort dingen aantonen dat er echt is een x wat moet gaan gebeuren met die politie. Echt ongelofelijk..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland