return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
dit geloof je niet

New Wave
Ik weet nog van vroeger dat de wouten meteen kwamen en met een kwastje vingerafdrukken gingen opsporen aan deuren, laden en dat soort dingen.
Ook voor je verzekering heb je een aangifte formulier met daarbij een lijst van de spullen die je kwijt bent...deze ook in de aangifte verwerkt moet worden.
En dat meestal in de ochtend allemaal gefixed.....
Echt super triest sick....
Daarnaast de grote bek van de politie is helemaal dom van ze.......
Lijers zijn het....

en bedenk nou zelf...als dit de mentaliteit van de politie is ben ik bang dat de criminaliteit sterk gaat groeien.
Ik breek in, jat al je spullen mee.......politie zegt, na, doe over een aantal dagen maar aangifte.(doen ze nietsmee..blijft 10 jaar liggen en dan wordt het verbrand)
Voordat er aangifte gedaan is heb ik al die troep al verkocht.....
Ga je toch afvragen of het wel allemaal logisch is wat hier gebeurt...........
Meer blauw op straat, meer bijdehante nerd sop straat....
Akira
Dat weet je toch allang dat die eikels geen ene flikker doen...
Laatst is bij een vriendin van mij ingebrokken heeft ze ook een uur moeten wachten voordat ze aankwamen.
eieregooie
Kmoest laatst op me werk ook de politie bellen... Dus ik dat 0900-TUIG bellen (of 0800-TUIG, weet ik eigenlijk niet)... Duurde godver 5 minuten voordat ik iemand aan de lijn had die me kon helpen... Maar, guess what... Toen was het niet meer nodig... :whip:
JunKX
quote:
Kmoest laatst op me werk ook de politie bellen... Dus ik dat 0900-TUIG bellen

Whahahaha, daarom staat het ook op de muur van me WC ;)

Kamers vinden in Groningen is pittig, maar uit Beijum moet je zien te ontsnappen, tis niet best daaro. Zal eens rondkijken.
Flipper01
quote:
Originally posted by JunKX
Kamers vinden in Groningen is pittig, maar uit Beijum moet je zien te ontsnappen, tis niet best daaro. Zal eens rondkijken.

Hmm, ik wil daar volgend jaar misschien gaan studeren...

Welk klote hoor dat je zo lang moet wachten op assistentie zeg :mad:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland