|
|
| Three 'O Three |
Wat kut voor je dat er bij je is ingebroken :( Heb je al enig idee hoe ze toch naar binnen zijn gekomen?
Voor m'n veiligheid hoef ik niet in Groningen te gaan wonen begrijp ik. Wat een kutpolitie :whip: |
|
|
| JunKX |
Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?
Wil nu eigenlijk meteen naar de Korrewegwijk, kijken of alles nog in me kamer staat :S
Laat even weten hoe het af is gelopen.... |
|
|
| Kamaya |
Echt kut dat er is ingebroken man!!!
wat zal de verzekering gaan betalen, ben je bij de postbank of abn verzekerd? ben benieuwd wat die studentenverzekeringen uitkeren.
[offtopic]
btw, aangezien er dus een aantal mensen in Groningen zitten, welke wijken dan precies (en hebbie nog een kamer vrij?)
Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)
[/offtopic]
maar echt heeeeeel kut man!!
op zich nog niet eens zo'n slecht idee van Optimus! |
|
|
| Dj Lex |
Echt klote voor je hey :(
En tsja dat verhaal van de politie is natuurlijk een slechte zaak. Gaat steeds verder achteruit tegenwoordig. |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by JunKX
Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?
|
zijstraatje parallel aan het damsterdiep dat uit komt op de turfsingel (gracht)! ik ben een keer bij hem thuisgeweest :D
dit is klote zeg, je had er wel een geil setje staan :D ik hoop dat je het goed geregeld hebt met de verzekering!
dat de politie helemaal niets doet, is helemaal bagger, misschien had je mij ff moeten bellen, ik was toch net aan het stappen in de stad en wilde dan wel ff langskomen met een stel kameraden. :D
| quote: |
[/offtopic]
Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)[/offtopic]
|
achter in beijum is helemaal kut, wordt je sowieso neergemept als je daar alleen 's avonds rondloopt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|