return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Niet te geloven...

kolkiewolkie
... wat ik net hoorde/zag op V8

axenightguide was er op, deze keer met Sander Kleinenberg... wat kort geblabla enzo... komt de vraag:
'In welke club ben je eigenlijk begonnen met draaien'

en toen kwam dus DIT antwoord:
'Sixtysix in Vriezenveen'

ROFLOL!!

Ik rolde echt schaterlachend van de bank af, want das echt MET GROTE AFSTAND de grootste boerenneuktent, kinderdiscotheek van de wijde wijde omgeving.. parkeerplaats bestaat uit 6 vakken ofzo omdat er niet meer mensen onder de 18 komen, tent gaat om 1.30 al dicht, altijd matten daro enz. enz.

en toen ging het nog ff door:
'en wat is dat voor een club'

de benaming 'club'... zoooo grappig :)
(antwoord niet boeiend, 500-700 man blabla, denk dat het daar nu nog net zo is als toen blabla)

volgende vraag: 'draai je daar nu nog wel es'
:haha: :stongue: :haha: :stongue:

'nee, ik kom er nog wel eens langsrijden, maar verder niet'

:D ;)

goed, ik moest dit even kwijt, kvond het wel een leuke feitje dat de grote sander kleinenberg ooit zo begonnen is :) , bijna ongelovelijk zelfs
jploveparade
Wie het kleine niet eert... :)
Dr. Kuipers
Whehehe, dat zou je ook nie verwachten...
Die tent is nog erger dan Dieka en daar draait is de progressive held Sander Kleinenberg begonnen!!! :conf:

Kan je dit confirmen magrec ;)
magrec
Ja hoor.
Hij komt ook uit hengelo of almelo. Hij heeft daar juist zijn uitstekende techniek aangeleerd vanwege de meest onmogelijke mixen. (rock platen, top40 en andere )dat hij daarna in de roxy heeft gedraaid, earth samen met per heeft opgericht, binnenkort nieuwe global underground bla bla dat heeft hij aan die tijd wel te danken.
Maar goed als je nu ook ziet waar hij draait (bij de piramides in egypte, beiroet, mexico, istanbul) tsja ik als ik precies zo als hij moest beginnen er zo voor tekenen ;)

Maarja hij heeft het kortzichtige nederland ook niet voor niets verlaten voor london. Maar goed ik denk dat je sander kleinenberg een beetje onderschat kolkie.
New Wave
quote:
posted by Optimus

Is t niet een andere tent die hij bedoelt...? Sander Kleinenbeg kwam uit Den Haag meen ik en ik neem aan dat hij niet aan de andere kant van NL voor t eerst draaide...

Moet jij niet voor school dingen doen?
ennee, zelfs ik weet dit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland