return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Niet te geloven...

magrec
quote:
Originally posted by New Wave
De IT is een begrip geworden, de roxy minder.
Als je het gemaakt heb in de IT dan ben je in Nederland een van grondleggers van house muziek.
Sander Kleineberg is maar een nalopertje...weleenswaar een talent...maar wel in de schaduw vergeleken met Jean.

OE nu zit je er Flink naast, dit zullen de oude bezoekers van de roxy niet leuk vinden. Ik dacht dat je wel beter wist new_wave.

Ik bedoel daar is het toch echt begonnen hoor, in de roxy :p
de grote 3 remy, marcello en dimitri :D

Ik bedoel op welke plaats stond cari lekebusch in de djmag top 100 en dan zullen we het al helemaal maar niet hebben over jean ;p
New Wave
quote:
Originally posted by AlFerox
hij kan anders wel ben sims - manipulated herkennen als die hem hoort hoor!! :D

jaahaa, inderdaad, toen hij op Awakenings gedraaid werdt toen herkende hij hem inderdaad!!!....na wat stille harde hints wist hij het :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
OE nu zit je er Flink naast, dit zullen de oude bezoekers van de roxy niet leuk vinden. Ik dacht dat je wel beter wist new_wave.

Ik bedoel daar is het toch echt begonnen hoor, in de roxy :p
de grote 3 remy, marcello en dimitri :D

Ik bedoel op welke plaats stond cari lekebusch in de djmag top 100 en dan zullen we het al helemaal maar niet hebben over jean ;p

It uber alles....roxy zuigt....

Maar goed dat geen enkele techno DJ (behalve Richie Hawtin) in de mag stond..zou wel heel fout zijn.....
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
It uber alles....roxy zuigt....

Maar goed dat geen enkele techno DJ (behalve Richie Hawtin) in de mag stond..zou wel heel fout zijn.....

hehe mooi toch die roxy, de tent waar duncan stutterheim niet naar binnen mocht hehe uber elite tent de roxy waar voor het eerst house in nederland werd gedraaid.

maar ik vind je niet meer zo lief hoor tim?
Likje?
New Wave
quote:
Originally posted by magrec

maar ik vind je niet meer zo lief hoor tim?
Likje?

:D

LIKJE!!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland