return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Niet te geloven...

Optimus
Ha Maikel wist van nix joh, ik moest hem gisteravond erop attent maken dat het op tv was gekoemn:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Optimus
Ha Maikel wist van nix joh, ik moest hem gisteravond erop attent maken dat het op tv was gekoemn:D

whehe serieus? wat een nerd! :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
ja die draait van die funky softe hitjes techno en als ie bij van die hardstyle techno liefhebbers is draait van die platte harde troep. Dus die vergelijking met dj jean die klopt wel ja.

Als we gaan kijken naar de skills van het draaien en we doen een wedstrijtje Jean - Sander KLeinenberg....springt meneer Jan der meters bovenuit....of terwijl...Sander is een prutser, Jean is een meester in het draai techniek (nee, en dan hebben w ehet niet over sensation/trance energy).....:p

Tin, wat wist jij ook alweer van techno ? :p
Raymond
quote:
Originally posted by New Wave
Als we gaan kijken naar de skills van het draaien en we doen een wedstrijtje Jean - Sander KLeinenberg....springt meneer Jan der meters bovenuit....of terwijl...Sander is een prutser, Jean is een meester in het draai techniek (nee, en dan hebben w ehet niet over sensation/trance energy).....:p

Tja, moet deze jongen gelijk geven onze coke-snuivende graag wodka drinkende, 16-jarige kinderverkrachter kan er wel wat van :D

Moet je maar es naar z'n Madhouse avonden gaan in amsterdam of z'n vroegere IT compilaties luisteren die zijn echt strak gemixed!!!!
magrec
Alsof sander k niet strak kan mixen. Je kunt bij sander niet ééns horen wanneer hij zijn andere plaat erin gooit. Bij hem luister je gewoon 2 uur lang naar 1 plaat en tsja jean die knalt zijn volgende plaat er altijd hard in en dat zijn nou niet de mooiste mixen misschien wel strak maar verdienen geen schoonheidsprijsje.

Maar goed dat ik weer hap he :) :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland