return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 
Rosenmöller weg als partijleider Groen Links

Little Theseus
quote:
Originally posted by Kamaya
Ik denk trouwens dat ik PvdA ga stemmen, heb veel sympathie voor Wouter Bos.

Op zich geen foute gast, die Bos, als je hem alleen al vergelijkt met Melkert.. stukken vooruitgang...
maar,
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.

plus dat ik pas in een interview met Wouter Bos in zijn kantoor een feyenoord vlaggetje zag hangen op zijn kast...
ik als jood in hart en nier vind dat voor mezelf ook een reden om niet op hem te stemmen, ookal heeft het er niks mee te maken.
AlFerox
quote:
Originally posted by Little Theseus
Jongen, als jij ooit rijk wordt, dan krijg jij heel veel spijt van de keren dat je pvda hebt gestemd.

ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?

ik vind dat je moet stemmen op het partijprogramma dat in jouw ogen het beste is voor het hele land. voor iedereen dus. en niet alleen voor je eigen centjes.
ik vind dat je niet alleen aan jezelf moet denken.

misschien is de VVD wel het verstandigst om op te stemmen (alhoewel ik dat betwijfel, gezien de bezuiningen die ze inwillen voeren op onderwijs en studiefinanciering etc).
maar echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om op dat stelletje bekrompen, conservatieve kantoorklerken te stemmen voor wie alleen de economie telt.
Little Theseus
quote:
Originally posted by AlFerox
ik begrijp dit niet..

waarom moet je altijd voor je eigen portemonnee stemmen?

-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
-impressed-

ben het eigenlijk geheel met je eens, alleen ik sprak even vanuit de algemene Nederlander. Nederlanders zijn heel erg "ikke ikke ikke en de rest kan stikke" ingesteld. Er wordt te vaak gedacht: "what's in it for me?", waardoor er veel te weinig rekening wordt gehouden met anderen.

Dat vind ik ook wel een beetje, maar toch denk ik ook wel aan hoe ik moet stemmen zodat ik erzelf ook iig op vooruit zou kunnen gaan. Dus goed stud financiering in de gaten houden en wat elke partij er over zegt e.d.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland