|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by ScuL
Als je kabelleverancier in een goede qualiteit signaal aanbiedt dan gaat het perfect. Het doet niet onder voor een tuner/reciever.
Nadeel is alleen wel dat een radiokaart geen frequentieband voorversterker heeft zoals standaard wél in een tuner/reciever zit ingebouwd. Het signaal komt daardoor ietsiepietsie zwakker door, maar met een sterke kabelfrequentie heb je daar helemaal geen last van.
Ik persoonlijk heb er wel iets van omdat wij hier Casema hebben (walg), en ID&T op een belachelijk hoge frequentie zit (107.6FM). Daardoor kreeg ik relatief veel storing, daarom heb ik er 2(!!) kabelversterkers tussen zitten. Effe voor de duidelijkheid -> dat is dus vanwege Casema, niet vanwege de radiokaart. |
En ik heb ook al zo'n mega kut signaal :whip:
Met erg veel moeite krijg ik een redelijk signaal boven... binnenkort maar eens voor de derde keer het geheel weer eens aanleggen, deze keer maar eens een kabelversterker er tussen.. misschien moeten dat er dan ook wel twee worden... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by ScuL
fm-kabel in een tuner/reciever steken en de line-out van dat apparaat (of van je versterker) met een tulp->minijack kabel aansluiten op de line-in van je PC.
opnemen kan dan rechtstreeks in MP3 met messer.
|
Hoe werkt dit??
Als ik de line-out van m'n stereo via 2 tulp naar minijack op mijn audio ingang van m'n comp aansluit, hoe kan ik dan geluid krijgen? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hoe werkt dit??
Als ik de line-out van m'n stereo via 2 tulp naar minijack op mijn audio ingang van m'n comp aansluit, hoe kan ik dan geluid krijgen? |
Moet je ff goed het menuutje van je windows Play Control (dat mixertje met al die schuifjes) bekijken... Kijken of je line-in schuif wel open staat en ofdat je line-in kanaal niet op mute staat... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|