return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Wie heeft dit gezien????

TranceFool
OK, ik zat gisteren (zat. 29-04) naar de Deejays te kijken op tmf, daar lieten ze beelden zien uit de Lexion. DJ Jochen draaide daar onder andere en die werd ook geinterviewd. Die gozer draaide zo'n ontiechelijk vet nummer, waarvan ik echt wil weten hoe die heet.
Eerst is er een interview met DJ Jochen en dan draait ie dat nummer, daarna draait ie Loop 35 - On The Floor. Ik bedoel dus het nummer voor Loop 35. Het nummer heeft een beetje iets weg van Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights. Er worden ook stemmen in gebruikt die ik niet echt kon verstaan, maar die stemmen lijken een beetje op die van Blow The Speakers. Op tv was dit tussen 21.15 en 21.30.
Ik weet dat het een vage omschrijving is, je kan het ook alleen maar weten als je het gezien hebt. Asl je het gezien hebt weet je vast wel welk nummer ik bedoel. Ik hoop dat iemand het weet, want het is echt zo'n phatt nummer!!

Latuurrzzzz....
toevallig heb ik zitten kijken gisteravond
enige liedje wat ik nog kan herinneren was g-spott - N.R.G

ADK
Ik heb het ook gezien (samen met ADK o.a.) het zou G-Spott kunnen zijn maar er was ook nog een andere vet lied dat hij draaide, die wil ik ook weten (G-Spott kende ik namelijk al)
Laat ik dan ook iets posten want ik zat in dezelfde kamer met bovenstaande heren...Kan me nog NRG herinneren maar voor de rest hebben we niet echt opgelet, we waren zo onder de indruk van het kampioenschap van FCDB vandaar :)
Ik heb het ook gezien. Hij draaide eerst dat nummer in northern lights stijl.(Echt super vet!)

En daarna pas de N-R-G promo van g-spott, dus het gaat hier niet om hetzelfde nummer. Wel toevallig want ik wilde net die post gaan zetten om de naam van dat nummer te vragen.

Maar toch heb ik het gevoel dat dit een productie van jochen zelf is. Want in het interview hebben ze het over zij eigen producties en daarna gaat hij zelf een beetje uit z'n bol op een nummer dat wij niet kennen.(bij de rest was hij gewoon een zoutzak). Daarom heb ik zo het vage vermoeden dat het dj jochen - unknown track is.

Natuurlijk weet ik niets zeker.

GRTz,
TNG

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland