return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Wie heeft dit gezien????

Waarschijnlijk heet ie zo: (wwet niet zeker of ie van Dj Jochen is mij de titel is waarschijnlijk goed)

DJ Jochen - Turn Away (komt 5 mei uit)

De herhaling is volgens mij op vrijdagavond om 20.00 of 21.00, weet dit absoluut niet zeker!!!

Latuurrzzz....
OK, nu weet ik het zeker, ik heb gister de Deejay's gezien,het is DJ Jochen - Turn Away. Hij is al uit op vinyl en er komt ook een single(??????) aan.
De herhaling was vrijdag om 23.00 daar werd hij geinterviewd en hij noemde inderdaad dit nummer, daarna werd ie ook gelijk gedraaid. Ik ga is ff zoeken of ik dit nummer ergens kan vinden!!

Latuurrzzz....
Ja heb gister ook zitten kijk, maar nix opgevallen. Wanneer draaide die dat nummer dan? Ik zat niet zo op te letten zat een beetje met mijn broertje te praten.

Laterszzzz
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja heb gister ook zitten kijk, maar nix opgevallen. Wanneer draaide die dat nummer dan? Ik zat niet zo op te letten zat een beetje met mijn broertje te praten.

Laterszzzz

Eerst wordt hij geinterviewd en vertelt hij over zijn producties, (niet die House Negro, maar in het begin van de uitzending rond 23.15) dan draait hij dat nummer waar hij een beetje met zn hand op de melodie staat mee te doen. Daarna draait hij Loop 35 - On The Floor, dus het nummer daarvoor.
Ik vond em erg strak en ga ff op zoek, op Napster geen resultaten..

Latuurrzzz....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland