return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Wie heeft dit gezien????

nou, deze week zal the dj's nog wel een keer herhaald worden denk ik...
dan ga je met je pc-microfoontje bij de tv zitten...
wacht je totdat het liedje komt en opnemen maar...
wie weet, weet iemand het op TA hier

ADK
Ha, ik wilde net posten wat ADK zegt: KIJK DE HERHALING!!
quote:
Originally posted by tango
Ik heb het ook gezien. Hij draaide eerst dat nummer in northern lights stijl.(Echt super vet!)

En daarna pas de N-R-G promo van g-spott, dus het gaat hier niet om hetzelfde nummer. Wel toevallig want ik wilde net die post gaan zetten om de naam van dat nummer te vragen.

Maar toch heb ik het gevoel dat dit een productie van jochen zelf is. Want in het interview hebben ze het over zij eigen producties en daarna gaat hij zelf een beetje uit z'n bol op een nummer dat wij niet kennen.(bij de rest was hij gewoon een zoutzak). Daarom heb ik zo het vage vermoeden dat het dj jochen - unknown track is.

Natuurlijk weet ik niets zeker.

GRTz,
TNG

Misschien heb ik dan niet goed op zitten letten en is het nummer wat hij draaide na dat nummer toch van G-Spott.
Ik denk ook dat het van Jochen is nu je het zegt, want eerst kwam dat interview over zijn productie en daarna zag je hem helemaal uit zn naad gaan.

Latuurrzzz....
Mag de mensen er nog even op wijzen om naar de herhaling van de Deejays te kijken, voor als je dit nog niet gelezen had. Ik hoop dat we erachter komen welk nummer ik bedoel!!!

Latuurrzzz.....
Wanneer komt de herhaling eigenlijk? En kan iemand effe een sample bouwen ofzo?

Is echt een supernummer!

Grtz,
TNG

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland