|
|
| mido |
KLIK HIER!!!
Bij de volgende link kun je een 2 tal mixen van mij vinden!
Beide mixen zijn hardstyle mixen!
1 is er gemixd samen met DJ Baba.
Laat maar even weten wat jullie ervan vinden!
Thx
Special thx 2 Damien (PF) voor het beschikbaar stellen van de ruimte en bandbreedte! |
|
|
| Spinnin Jack |
/me is downloading
Waar zijn de de tracklisten van deze 2 mixen?? |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
/me is downloading
Waar zijn de de tracklisten van deze 2 mixen?? |
Die van mij en Baba is er niet omdat ik niet al zijn platen bij naam ken.
En die andere had ik geen zin in om op te schrijven! :P |
|
|
| Spinnin Jack |
Denk dat ik niet zo'n StampAddict ben, want ik denk dat ik dit alleen zal aanzetten als ik sochtend echt heel snel wakker moet worden... Als je een hardstyle/gabber fan bent, moet je dit wel ff downloaden, dan gaat je dit wel bevallen.
Verder is er technisch niet echt heel veel op aan te merken, omdat ik niet mag mieren neuken :toothless :p
Maar het is naar mijn idee niet de moeilijkste muziek om te mixen, of ik moet het echt heel erg mis hebben. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Denk dat ik niet zo'n StampAddict ben, want ik denk dat ik dit alleen zal aanzetten als ik sochtend echt heel snel wakker moet worden... Als je een hardstyle/gabber fan bent, moet je dit wel ff downloaden, dan gaat je dit wel bevallen.
Verder is er technisch niet echt heel veel op aan te merken, omdat ik niet mag mieren neuken :toothless :p
Maar het is naar mijn idee niet de moeilijkste muziek om te mixen, of ik moet het echt heel erg mis hebben. |
Ik vind het nog vies tegenvallen met al die breaks erin. :S |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|