|
|
| DjSuez |
Vandaag was de staking in Amsterdam van het hoger onderwijs, tegen de bezuiniging van 385 miljoen euro die st(r)aatsecretaris Nijs wil doorvoeren...
reactie was een ouderwetse demonstratie zoals in de jaren 70 waarbij geen geweld gebruikt werd, maar gewoon goeie argumenten, en waarbij 'Nijs hoer, Nijs hoer' geroepen werd ter ondersteuning...:rolleyes: :D
nee, maar serieus, ik was er bij en t was echt wel leuk een keertje, en je merkt gewoon dat het ook echt niet kan wat dat mens wil...
maar goed, nog meer TA's naar amsterdam geweest vandaag daarvoor? |
|
|
| Kamaya |
Ik wilde wel gaan (misschien), aan de andere kant had ik geen zin om (weer) als een puber te gaan staan rellen net als bij de 2e fase staking, maar ik kon sowieso niet want ik zit midden in de tentamens.
Ik ben blij dat het goed is verlopen, stukje gezien op tv. |
|
|
| M5 |
jah ik ben ook nog in amsterdam geweest vandaag... drukte in die treinen.. pfff ...
mja wel erg lullig natuurlijk die bezuinigingen... maarjah...misschien kunnen ze wel niet anders..
ik moet ut nog ruim 1.5 jaar rooien op die chaosschool en daarna waarschijnlijk particulier onderwijs , dat zal wel wat beter geregeld zijn :D |
|
|
| Apoptosis |
| Ik wilde wel gaan, maar by ons ging college gewoon door :rolleyes: :( (en tis wel belangrijk)... was om 4 uur klaar, ben daarna nog wel ff langs geweest om te kyken, maar t was al zowat leeg |
|
|
| New Wave |
mwhehehe, Ik ging effe broodje halen bij de bakker en loop daarna weer terug naar kantoor.......whoopphaaaa, allemaal kids met spandoekjes enzo.....zoek dan ook een vaste baan, heb je al die sjit niet :D
Maarja, had de studerende klasse ook weer een vrije dag :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|