|
|
|
| Hahaha, ik was er ook hoor, maar ik liep snel weer de stad in! En iedereen wilde die eetzaken in, maar die pleuristurken wilden niemand binnenlaten ook al zag je dat die mensen duidelijk last hadden van dat traangas. Jezus man, ik zag zelfs een zwangere vrouw rondlopen tuusen t traangas, wat een kankerlijers zeg, die ME! |
|
|
|
Ben ook naar Amsterdam geweest, was wel zwaar bagger omdat ik de hele tyfustijd gelopen heb...
Was wel een relaxerende tent achter de wallen, een stukkie verder dan de Old Sailor.....jullie kennen die kroeg vast niet :-)
was ook flink relaxede muziek, lekker harde-huis....dik top........
haha, tip voor treinreizigers.........ga als je volgende keer terug gaat niet via CS maar pak de trein op amsterdam WTC...happa.......heerlijk relaxed naar huis :-)
en iedereen maar wachten tot ze traangas in hun ogen kregen :-) lekker roggelen met zijn alluh!!!!!!!
dhu groeten!! |
|
|
|
| nou ik heb konnigedag haast niet eens meegemaakt ik was zo naar de klote van die nachtervoor in de fun/hemkade dat ik het niet eens meer trok...ik heb s'avonds maar in de plaatselijk sporthal met een hoop kinderen van een jaar of 12-14 lopen springen haha :D :D wat natuurlijk ook weer een toppertje was |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Optimus
Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen hé.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!!
Maar goed, de dag zelf was wel relaxed... |
wat een report van mij:D:D:D |
|
|
| John |
| ik ga eerst naar qontact, en dan naar huis of ik blijf in a'dam...maar dat trek ik denk ik neit.. in dordt is de boulevard of dance..was vorig jaar wel grappig, lekker stampen in de regen op de spuiboulevard:D (marco v!!!) hoop dat marco v dit jaar weer komt:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|